۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۳۲۳۷۴
در حاشيه جلسه هيأت دولت؛

واعظي: اختلافي بين آقاي جهانگيري و اعضاي دولت وجود ندارد

رييس دفتر رييس جمهور در واكنش به شايعات موجود مبني بر اختلاف بين آقاي جهانگيري و اعضاي دولت، گفت: هيچگونه اختلافي بين آقاي جهانگيري، دولت و اعضاي دولت وجود ندارد و شكر خدا ما در اين دولت روابط صميمي و نزديكي داريم.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمود واعظی، رييس دفتر رييس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مطرح شدن برخی مباحث مبنی بر وجود اختلافاتی در دولت، گفت: هيچگونه اختلافي بين آقاي جهانگيري، دولت و اعضاي دولت وجود ندارد و شكر خدا ما در اين دولت روابط صميمي و نزديكي داريم.

وي ادامه داد: اگر امروز در سايتي حرفي بر اين اساس زده مي شود نبايد در جمع مطرح شود و اين حرف ها نبايد جدي گرفته شود، در حال حاضر هم صميميت بين آقاي جهانگيري و اعضاي دولت وجود دارد.

واعظي در واكنش به سخنان ترامپ تأكيد كرد: تحريم جديدي در حال حاضر رخ نداده است و حرف هاي ترامپ كاملا بدون محتوا بود، حرف هاي ترامپ كاملا شعاري و تكراري بود.

رييس دفتر رييس جمهور يادآور شد: امروز کارآفرینان و اقتصاددانان ما در کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و متوجه شدند كه آنچه که در بازار ارز، بورس و اقتصاد کشور بعد از سخنرانی ترامپ رخ داده است این بود که اتفاقی در این بازار نیفتاده و حتی بعضی جاها بازار علامت مثبت هم نشان می‌داد.

وي افزود: البته ما بايد در ديپلماسي خود تلاش كنيم كه با تحريم مواجه نشويم و در عين حال تحريم هاي موجود را هم برداريم، تحريم نمي تواند در اقتصاد اثري نداشته باشد اما اينكه تحريم مي تواند اقتصاد كشور را  فلج كند هم درست نيست.

واعظي ادامه داد: خوشبختانه تا وقتي كه مردم ما پشت رهبری و دولت منسجم هستند و وحدت میانشان است اینطور مسائل تأثیرش آنچنان نخواهد بود.

رييس دفتر رييس جمهور در واكنش به سخنان آقای ناطق كه می‌گوید نباید برخی با ترامپ همصدا شوند، اظهار كرد: اين موضوع بسيار مهم است و هرگاه يك كشور با يك دولت خارجي رو به رو مي شود باید اختلافات داخلی خود را به معنای اختلاف سلیقه که بین جریان‌های سیاسی وجود دارد را کنار گذارند و یکصدا شوند و از اين رو مي توانند روش‌های طرف مقابل را خنثی کنند.

وی در پايان درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر مسؤولیت محمد قوچانی در دولت، گفت: هیچ حکمی برای محمد قوچانی صادر نشده است./۸۱۶/۲۰۲/ح

ارسال نظرات