۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۳۲۳۷۱
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

دولت برای مشکلات اقتصادی مردم مسؤولیت مستقیم دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه جلسات کاری تعطیل و در مقابل برای حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم تلاش شود باز هم کم است، دولت برای حل اینگونه مشکلات مردم مسؤولیت مستقیم دارد.
سمیه محمودی - نماینده مردم شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییسان زندان شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: اظهارات اخیر رییس جمهور امریکا وقیحانه و بدون پشتوانه علمی بود، رییس جمهور یک کشور تا اندازه‌ای از تاریخ و پیشینه جهان ناآگاه است که از عنوان جعلی خلیج عربی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا در حالی به تمدن و پیشینه ملت بزرگ ایران توهین کرد که سایر سخنان او نیز دشمنی او را با ملت و نظام اسلامی ایران نشان داده بود، سخنان ترامپ باعت تقویت اتحاد ملی شد و همه اقشار جامعه حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران اعلام کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند چون نیروهای مقتدری همچون سپاه پاسداران که از پشتوانه قاطع مردمی برخوردار هستند از خاک کشور دفاع می‌کنند، قوای مسلح کشور حاضر هستند با هرگونه تجاوزی با همه توان مقابله کنند.

محمودی تصریح کرد: اگر قرار باشد مصداقی برای یک ارتش تروریست در جهان بیابیم ارتش آمریکا، اسراییل و عربستان به این عنوان سزاوارتر است زیرا نیروهای این ارتشها پس از پیمودن کیلومترها در مناطق مختلف جهان حاضر شده و اقدام به کشتار مردم بیگناه می‌کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اظهارات رییس جمهور امریکا درباره توافقنامه برجام، گفت: به کشورهایی که در مقابل این اظهارات از توافقنامه برجام حمایت کردند نیز نمی‌توان اعتماد کرد زیرا این کشورها نیز پیش از این در برابر ملت ایران مواضع خصمانه‌ای اتخاذ کرده بودند، تنها راه حل مشکلات کشور طبق سخنان رهبر معظم انقثلاب توجه به توانمندیهای داخلی و اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همانگونه که مردم در اینگونه مواقع حساس آگاهانه به رسالت خطیر خود عمل می‌کنند دولتمردان نیز باید برای حل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند، اگر همه جلسات کاری تعطیل و در مقابل برای حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم تلاش شود باز هم کم است، دولت برای حل اینگونه مشکلات مردم مسؤولیت مستقیم دارد.

محمودی اظهار کرد: اقتصاد مهمترین مسأله کشور بعد از امنیت است، در حال حاضر با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش نیروهای مسلح و اطلاعاتی کشور امنیت کامل در کشور وجود دارد اما لازم است در زمینه اقتصاد هم تلاشهای بیشتری برای حل مشکلات انجام شود.

وی با اشاره به سخن«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» از امام خمینی(ره) عنوان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس خدمات شایان توجهی برای حفظ مرزهای کشور و دفع تهاجم دشمن انجام داد و بعد آن نیز خدمات زیادیرا انجام داده که تاکنون ادامه داد؛ در منطقه نیز اگر سپاه نبود داعض سراسر منطقه را تصرف کرده بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسؤولان باید بدانند که سمتها و مقامها ارثیمه خانوادگی افراد نیستند، هر مسؤول باید در مهلت کوتاهی که نظام و مردم در اختیار او قرار داده‌اند برای خدمت رسانی استفاده کنند؛ افراد نباید با استفاده از تریبونهایی که در اختیار دارند برای بیان احساسات استفاده کنند، هر سخن و اقدامی باید در راستای تحکیم مواضع نظام و خدمت صادقانه به مردم باشد./868/پ202/ب1

ارسال نظرات