۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۳۶۹
معاون آموزش المصطفی خبر داد؛

تفاهم نامه همکاری پذیرشی المصطفی و حوزه خواهران

معاون آموزش جامعه المصطفی از امضای تفاهم همکاری آموزشی میان این نهاد و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
نشست خبری مراسم آغاز سال تحصیلی جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نهاد‌های حوزوی همسو و با پی‌گیری‌های بعمل آمده توسط حوزه تخصصی اداره کل ساماندهی واحد‌های آموزشی این معاونت، قرارداد همکاری آموزشی فی ما بین جامعه المصطفی(ص) العالمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با استفاده از محورهای قرارداد قبلی و انضمام اقتضائات و نیاز‌های موجود تنظیم و بعد از امضاء طرفین آماده اجرا می‌باشد. 

وی خاطرنشان ساخت: براساس این قرارداد همکاری، کلیه خواهران غیر ایرانی مستقر در شهر‌های مختلف قادر خواهند بود بعد از دریافت کد تحصیلی المصطفی، به عنوان طلاب جامعه المصطفی در مدارس تحت پوشش مرکز مدیریت خواهران در همان محل سکونت خود به تحصیل بپردازند و مدارک آنان نیز از ناحیه مرکز فوق الذکر صادر خواهد شد.  

شایان ذکر است بر اساس این تفاهم نامه، پذیرش خواهران بر مبنای سهمیه سالانه مورد توافق طرفین و در چارچوب ضوابط و مقررات دو مجموعه با اولویت ضوبط پذیرش المصطفی از میان متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد شد و پذیرش شدگان در تمام سطوح تحصیلی و به صورت روزانه و در محل اقامت  خود پذیرفته می شوند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات