۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۳۲۳۶۶
کریمی قدوسی:

سپاه مظهر جهاد ملت و متعلق به تمام مسلمانان است

کریمی قدوسی گفت: سپاه پاسداران مظهر جهاد، ایثار و فداکاری ملت و متعلق به همه اقوام و مذاهب و بلکه تمام مسلمانان جهان است.
کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز در هشتمین سالگرد شهدای وحدت و پنجمین سالگرد شهید لکزایی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد گفت: تا زمانی که شعار «جنگ جنگ تا رفع فتنه» راهبرد نظام جمهوری اسلامی باشد ملت ایران از پای نمی‌نشیند، از انقلاب خود خسته و از هدیه دادن عزیزان‌شان برای وحدت پشیمان نمی‌شوند.

وی افزود: کارنامه درخشان ملت پس از پیروزی انقلاب است که دشمنان خود را یکی بعد از دیگری به مبارزه فرامی‌خواند و طومار آنان را درهم می‌پیچد.

کریمی قدوسی سپاه پاسداران را مظهر جهاد، ایثار و فداکاری ملت دانست که متعلق به همه اقوام و مذاهب و بلکه تمام مسلمانان است و عنوان کرد: دفاع از اسلام ویژگی برجسته جریان مقاومت است؛ پاسداران ما قدم به میدان نگذاشتند جز با نیت اینکه از اسلام و قرآن حمایت کنند.

وی دیگر ویژگی سپاه و شهدای انقلاب را سیاست‌مداری، کاردانی و حفظ امنیت توصیف کرد و اظهار داشت: حفظ امنیت با تعاریف دقیقی که به وسیله احکام دین بیان شده مورد قبول است نه اینکه بخواهیم به هر طریق و هر سبک و هر میزان هزینه امنیت برقرار کنیم؛ همانطور که مأموریت شهید شوشتری در استان حفظ وحدت، امنیت و خدمت بود و به خوبی از پس این رسالت برآمد.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: ویژگی دیگر در عرصه خدمت، فصاحت، بلاغت و فرماندهی است؛ فرمانده تنها کسی نیست که شمشیر به دست بگیرد و بجنگد بلکه باید هر شبهه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را با بصیرت‌دهی بزداید؛ این ویژگی را شما بسیجیان، پاسداران و مردم جوانمرد دارید.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت اهل جهاد و هجرت است تصریح کرد: دشمن شناسی و شجاعت فضیلتی است که ضرورت آن برای جبهه حق حتمی است؛ زیرا بدون آن نمی‌توان قدم برادشت و سپاهی است که ترامپ به سمت او تیر می‌اندازد دارای این ویژگی است.

کریمی قدوسی با اشاره به سازش ناپذیری در برابر دشمن، بردباری، خویشتن داری و خیرخواهی برای عموم مردم به عنوان دیگر ویژگی‌های شهدای وحدت، گفت: دشمن همواره در برابر شما ناامید است اما میدان دفاع میدانی است که باید مراقب بود مبادا به مردم آسیبی برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث سراسر اندوه امت اسلام ابراز داشت: دشمنان تلاش کردند ایران را به فتنه‌های مختلف گرفتار کنند اما هوشیاری شما نگذاشت این اتفاق رخ دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: امروز سیستان و بلوچستان سرنوشت حلب را ندارد؛ چون امنیت آن در اوج است و مردم هوشیار هستند و با پیروی از فرمان ولی امر مسلمین سبب ایجاد وحدت پایدار شده‌اند.

وی به مسأله تجزیه کردستان عراق اشاره و بیان کرد: شش مشاور یهودی مسعود بارزانی لحظه به لحظه در اربیل به او خط می‌دهند و آنان سبب شدند تا همه‌پرسی برگزار شود اما تنها رژیم صهیونیستی از آن اعلام حمایت کرد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: امروز این قطعه از کشور پرچمی برای کشورهای منطقه است که در آتش فتنه دست دارند تا بدانند ایران گرفتار آنان نخواهد شد.

وی در پاسخ به یاوه‌گویی رییس جمهور آمریکا گفت: جواب ما به ترامپ این است که در آینده نزدیک ارتش‌های دیکتاتور فرو خواهند ریخت و یک نظام امنیتی با ساختار سپاه و بسیج به وجود می‌آید و محور وحدت عالم می‌شود./831/پ202/ب1

ارسال نظرات