۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۳۲۳۶۵
آیت الله جنتی:

مجلس خبرگان از نظرات انديشمندان براي راه‌اندازي هيأت انديشه‌ورز استقبال مي‌كند

آيت‌الله جنتي ضمن دعوت از محققان و مراكز تحقيقاتي براي پژوهش در زمينه هيأت انديشه ورز، گفت: مجلس خبرگان رهبري از نظرات انديشمندان در اين زمينه استقبال مي‌كند.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله جنتي، دبير شوراي نگهبان در آغاز نشست هفتگي اعضاي شوراي نگهبان، ايام شهادت امام سجاد (ع) را تسليت گفت و تأكيد كرد: دليل دشمني بدخواهان ايران اسلامي با مردم ايران و نظام جمهوري اسلامي، ترس آنها از قدرت برخاسته از پايبندي به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است. البته دشمنان باور نمي‌كردند مردم مسلمان ايران بتوانند پس از پيروزي انقلاب اسلامي اينچنين با قدرت به مسير خود ادامه دهند كه بي‌گمان پيروي مردم از امام راحل و مقام معظم رهبري مهم‌ترين عامل حفظ اين قدرت بوده است.

دبير شوراي نگهبان با اشاره به ضرورت حراست از حركت صحيح انقلاب، رهنمودهاي مقام معظم رهبري در زمينه تشكيل هيئت انديشه‌ورز توسط مجلس خبرگان رهبري را در اين راستا دانست و افزود: همه ما بايد تلاش كنيم زمينه حفظ انگيزه‌هاي انقلابي و نيز دينمداري مردم را فراهم كنيم.

وی در خاتمه از محققان و مراكز تحقيقاتي دعوت كرد در اين زمينه به مطالعه و پژوهش بپردازند و افزود: مجلس خبرگان رهبري از نظرات انديشمندان و مراكز تحقيقاتي براي راه‌اندازي اين هيئت‌هاي انديشه‌ورز استقبال مي‌كند./۱۳۲۳/۱۰۳/ح

ارسال نظرات