۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۲۳۶۴
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان:

انقلاب اسلامی، سبب دیوانگی ترامپ شده است

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه به برکت انقلاب و نظام اسلامی اکثر جهان به اسلام روی آورده اند، گفت: اینکه گاهی اوقات شعار می دهیم ترامپ دیوانه است این به این معنا نیست که ترامپ دیوانه نیست بلکه انقلاب اسلامی او را دیوانه کرده است.
حجت الاسلام حائری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان صبح امروز در دیدار طلاب و روحانیان مدرسه علمیه شهید شفیعی مشهد، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور در جمع جوانان سبب روحیه شادابی و جوانی است.

وی با بیان اینکه جوانی بهترین فرصت مغتنم در جهت ورود به عرصه طلبگی است، اظهار داشت: جای خوشبختی است که چهره های نورانی، فرهیخته، با شوق و انگیزه و شناخت وارد عرصه طلبگی شده اند.

حجت الاسلام حائری در ادامه خطاب به طلاب حاضر در این جلسه گفت: امیدواریم که آینده ای درخشان در انتظار طلاب باشد و هر یک از طلاب جوان چهره ای تابناک در جهت هدایت مردم باشند.

وی با اشاره به روایت«اذا اراد الله بعبدا خیرا، فقهه فی الدین» گفت: خداوند متعالی زمانی که خیر بنده ای را بخواهد مسیری در راه او قرار می دهد که آن شخص دین شناس و فقیه شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه فقه به معنای شناخت و معرفت با عمق است، ادامه داد: ممکن است خیلی از مردم با احکام دین آشنا و اطلاعات گسترده ای نسبت به آن داشته باشند ولی حوزه های علمیه نخستین و مهترین خاصیت آن این است که در شناخت دین عمیق و از متون اصلی دین مایه می گیرد.

ضرورت مطالعه و علم آموزی در بین طلاب و حوزویان

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مطالعه و علم آموزی در بین طلاب و حوزویان تاکید کرد و اظهار داشت: علم همانگونه که خود انسان را روشن می کند سبب روشنی دیگران هم هست.

حجت الاسلام حائری با اشاره به اینکه طلاب جوان باید خود را با تحصیل و مطالعه علوم روشن کنند و یکی از اولویت های اصلی و مهم در بین طلاب جوان علم آموزی است، گفت: یکی از مهمترین ابزارهای شیطان برای طلاب و روحانیان عدم مطالعه و اتلاف وقت است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه جامعه بشری نیازمند طلاب، روحانیان و عالمان دینی است، افزود: طلاب جوان با تمام وجود و عشق و علاقه از حواشی زندگی کم و بیشترین وقت خود را صرف درس خواندن و مطالعه کنند.

ترامپ دیوانه نیست بلکه انقلاب اسلامی او را دیوانه کرده است

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به برکت انقلاب و نظام اسلامی اکثر جهان به اسلام روی آورده اند، اظهار داشت: اینکه گاهی اوقات شعار می دهیم ترامپ دیوانه است این به این معنا نیست که ترامپ دیوانه نیست بلکه انقلاب اسلامی او را دیوانه کرده و عقلش زائل شده است.

وی با بیان اینکه گسترش اسلام در همه جای دنیا سبب شده که دشمن با تمام وجود به دنبال تخریب اسلام باشد و به همین دلیل دولتی به نام داعش درست کردند، ادامه داد: شیخ زکزاکی چند میلیون نفر را در کشور خود مسلمان کرد که این هنر شیخ زکزاکی نیست بلکه هنر دل های آماده مردم بود که از دروغگویی های سازمان ملل منزجر شده بودند.

حجت الاسلام حائری در پایان سخنان خود بر مدیریت وقت و استفاده از فرصت های پیش رو در بین طلاب جوان تاکید کرد و افزود: بالاترین و بهترین هنر انسان مدیریت وقت و زمان است.

خاطر نشان می شود، گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان و پاسخگویی به سوالات طلاب پایان بخش این دیدار چند ساعته بود./859/پ202/ب1

ارسال نظرات