۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۲۳۶۳
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک تشریح کرد؛

فعالیت های قرآنی در سال تحصیلی جدید

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک از فعالیت های قرآنی به منظور آگاهی بخشیدن طلاب با علوم و معارف قرآنی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
خادمی حوزه علمیه

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های معاونت تهذیب این مدرسه اظهار داشت: در هفته ای که گذشت، محفل انس با قرآن برای تمامی پایه های در حال تحصیل در مدرسه برگزار شد که با استقبال مطلوب طلاب مواجه شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک افزود: بنا شده است که از سوی معاونت تهذیب مدرسه، هر ماه یک جلسه محفل انس با قرآن برای همه طلاب و اساتید برگزار شود.

این مقام مسؤول در ادامه تصریح کرد: برای حفظ قرآن برای طلاب برنامه های بسیار خوبی را انجام دادیم و برای طلابی که در حال حاضر جزء دوم قرآن کریم را حفظ کنند، هدایایی از سوی مدرسه به آنها اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به تشکیل کلاس تفسیر قرآن در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید برنامه تفسیر قرآن کریم را برای طلاب پایه اول آغاز کردیم که هر روز یک جزء به صورت تحریر خوانده می شود و بعد از آن تفسیرهای مربوط به آن جزء را برای طلاب ارائه می دهیم تا در پایان ماه یک تفسیر اجمالی از قرآن کریم برای طلاب داشته باشیم؛ این برنامه هر روز از ساعت 11 تا 12 بعد از ظهر در خود مدرسه پابرجا است.

وی در پایان با اشاره به هدف از توجه به امور قرآنی در معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک، گفت: هدف تشکیل کلاس های ویژه تفسیر و محفل های انس با قرآن به منظور آشنایی بیشتر طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) با علوم و معارف قرآنی است که یک طلبه بایستی با معارف الهی و عبرت ها و نکات قرآن آشنایی کامل داشته باشد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات