۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۳۲۳۶۲
وزیر کشور:

اجرای برنامه های دولت مهمترین توقع از استانداران است/ سخنان رییس جمهور آمریکا غیرعقلانی است

رحمانی فضلی با بیان اینکه اجرای برنامه های دولت مهمترین توقع از استانداران است، گفت: حضور فعال همه احزاب، افراد سیاسی و افزایش مشارکت ها موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی که هم اکنون در  سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در حال برگزاری است، گفت: استاندارانی که برای استان های مختلف کشور انتخاب می شوند باید برنامه های دولت را قبول داشته باشند و در راستای اجرای دقیق این برنامه های تمام تلاش خود و ظرفیت های موجود را بکار بگیرند.

همگرایی در استان یکی دیگر از وظایف مهم استانداران

وزیر کشور همگرایی در استان را یکی دیگر از وظایف مهم استانداران عنوان کرد و گفت: حضور فعال همه احزاب و افراد سیاسی و افزایش مشارکت ها موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با تعامل و هماهنگی براساس قانون و رفتار اخلاقی و تکیه بر خرد جمعی برای مردم کشور تصمیم گرفت.

وی به موضوع اعتدال که مورد تاکید رییس جمهور است اشاره کرد و گفت: موضوع اعتدال بیانگر بهره مندی از همه ظرفیت های بالقوه و نقطه مقابل افراط گرایی است و از توصیه های قرآنی و آموزه های دینی به شمار می ورد که باید در دستور کار مسؤولان قرار گرفته شود.

محور اقتصاد مقاومتی مردم هستند

رحمانی فضلی با اشاره به سه هزار واحد صنعتی در استان مرکزی، گفت: استان مرکزی با این ظرفیت صنعتی بسیار ارزشمند نه تنها باید خودکفا باشد بلکه باید معین دو استان دیگر نیز باشد.

وزیر کشور با تأکید بر این که محور اقتصاد مقاومتی مردم هستند، گفت: مدیریت منابع و تولیدات مردم و بهره مندی از تمامی امکانات و برنامه ریزی مناسب از موضوعات مهمی است که باید در اقتصاد مقاومتی در دستور کار باشد.

ضرورت تلاش  در مسیر رشد اقتصادی کشور

وی با بیان اینکه نمی توان با برنامه ریزی متمرکز کلان و با تخصیص منابع عمومی، کشور را به رشد هشت درصدی رساند افزود: نقاط مختلف جغرافیایی کشور از پتانسیل های ویژه ای برخوردار است که باید با اعتماد به مردم در مسیر رشد اقتصادی گام برداشت

رحمانی فضلی با بیان اینکه در چند سال گذشته شاهد ایران هراسی ،تهدید و تحریم بودیم، گفت: اکنون شاهد این هستیم که شرایط کاملا تغییر کرده و جمهوری اسلامی ایران در دنیا از مقبولیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه  دنیا سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا را غیرعقلانی دانست، ادامه داد: هر کاری که دشمنان می خواستند برعلیه کشور انجام دهند از جمله خروج از برجام و تهدید علیه سپاه ناموفق بودند و این به دلیل موقعیت برتر ایران اسلامی است.

به گزارش رسا، وزیر کشور در این جلسه از خدمات زمانی قمی استاندار سابق استان مرکزی قدردانی و برای آقای آقازاده استاندار جدید استان که سوابق مدیریتی خوبی را دارد ارزوی موفقیت کرد./842/۲۰۲/ح

ارسال نظرات