۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۳۴۸
آیت الله موسوی جزایری:

نماز جمعه تحکیم بخش بنیاد خانواده است

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه نمازجمعه راهکار مقابله با توطئه های غرب است، گفت: نماز جمعه تحکیم بخش بنیاد خانواده است و خطبا مردم را دعوت به این سنت و فریضه الهی کنند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در همایش ائمه جمعه استان های (خوزستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و ایلام) با موضوع مبانی تحکیم خانواده اسلامی حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این همایش با بیان اینکه در برابر توطئه های غرب دستمان خالی نیست، افزود: یکی از بهترین وسایل و اسبابی که در اختیار داریم نماز جمعه است و ائمه جمعه در خطبه ها به تحکیم پیوند خانواده، علل و راهکارها بپردازند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید ویژه به حضور در نماز جمعه از سوی خطبا و علما ابراز داشت: خطبا مردم را دعوت به این سنت و فریضه الهی کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه هیچ نماز جماعت ظهری در شهر برگزار نمی شود، اظهار داشت: بنده هیچ خطیبی را ندیدم که در مورد این سنت مظلوم در منبرهایشان صحبتی کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه نماز جمعه تحکیم بخش بنیاد خانواده است، افزود: شما می توانید یک بررسی آماری بین خانواده هایی که التزام به نماز جمعه دارند و غیر آنها انجام دهید و نقش نماز جمعه را در این باره مشاهده کنید.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیاد خانواده از مصادیق خیرات و برکات نماز جمعه است، تصریح کرد: نماز جمعه روحیه بخش و باعث شوکت و عظمت اسلام و مسلمانان می شود که در این باره باید حضور مؤمنان بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان گفت: نیاز به تبلیغات از سوی اهل منبر دارد همچنین صداوسیما در این بین می تواند نقش مهمی را ایفا کند./9456/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات