۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۳۲۳۲۵
حجت الاسلام مصباحی مقدم خبر داد؛

حضور مجدد رئیس‌جمهور در جلسات جامعه روحانیت مبارز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حجت الاسلام والمسلمین روحانی به صراحت اعلام کرد که تمایل دارد در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت کند.
رییس جمهور

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره حضور مجدد «رئیس‌جمهور» در جلسات جامعه روحانیت مبارز، گفت: حجت الاسلام والمسلمین روحانی در دیدار اخیر خود با جامعه روحانیت مبارز و در ابتدای صبحت با اعضا به گذشته این جامعه و به خصوص چهره‌های سرشناسی همچون شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر، مفتح و سایر شهدا اشاره و از درگذشتگانی مانند آیت الله مهدوی کنی و هاشمی رفسنجانی یاد کرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور با یادآوری گذشته تأکید داشت که نهاد ریاست‌جمهوری در زمان ریاست رهبر معظم انقلاب بر این نهاد و همچنین دوران ریاست‌جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی شاهد تشکیل جلسات جامعه روحانیت مبارز بوده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: از سخنان حجت الاسلام والمسلمین روحانی می‌توان اینگونه برداشت کرد که وی علاقه دارد بار دیگر در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت کند، هر چند شخص رئیس جمهور نیز این موضوع را به صراحت اعلام کرد که تمایل حضور مجدد در جلسات را دارد.

حجت الاسلام مصباحی مقدم در پایان و در پاسخ به این سؤال که آیا حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی برای شرکت در جلسات آتی قطعی شده است، اظهار داشت: قرار بر این شد که زمان جلسات بعدی جامعه روحانیت مبارز به شخص رئیس‌جمهور اطلاع‌رسانی شود./856/
۳۰۲/ح

ارسال نظرات