۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۳۲۳۱۲
مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم شهر مریانج:

جز دشمنی از شیطان بزرگ انتظار نمی رود

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج گفت: آمریکای امروز همان آمریکای ۴۰ سال قبل است، به همین سبب امام راحل آمریکا را گرگ صفت معرفی می کنند.
موسیوند

حجت الاسلام عباس موسیوند مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ گفت: گستاخی های اخیر رییس جمهور آمریکا کار جدیدی نبود و از اول انقلاب تا کنون آمریکا و مستکبران جهان با فعالیت های خود خواهان ضرر و زیان اسلام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: استکبار گاهی با لبخند و روی خوش، گاهی با اعلام جنگ و گاهی با تحریم می خواهد به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، از این رو به نظر من بهترین فعالیت مردم ایران اعتنا نکردن به آن ها و ایستادگی در مسیر الهی است.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج گفت: من معتقدم آمریکای امروز همان آمریکای 40 سال قبل است، به همین سبب امام راحل آمریکا را گرگ صفت معرفی می کند.

وی در ادامه افزود: عده ای خوش باور فکر می کردند که می توانند با گرگ صفتان معامله و مذاکره کنند و خداوند در قرآن کریم می فرماید هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنید.

حجت الاسلام موسیوند گفت: در حوادث این چنینی وظیفه ما را رهبر کبیر انقلاب و همچنین رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده است، امام راحل با شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به ما آموزش داده است که نخستین عمل در مقابله با دشمنان اسلام نترسیدن از آن ها است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت دشمن شناسی در زمان فعلی اظهار داشت: ما باید دشمن خود را بشناسیم و با لبخند و مذاکره خام فریب های آنها نشویم.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج بیان داشت: اروپا و آمریکا هر دو از چشمه استکبار آب می خورند و مسؤولان نباید نگاه خوبی به اتحادیه اروپا داشته باشند چون آنها قابل اعتماد نیستند و از هم پیمانان آمریکا به شمار می روند.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب با بیان اقتصاد مقاومتی راه را بر دولت مردان آشکار کرد و تنها راه رسیدن ایران به پیروزی اتکا به نیروی داخلی و اجرای صحیح راهکار های اقتصاد مقاومتی است./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات