۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۳۲۳۱۱
مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین شهر مریانج:

آمریکا نمی تواند با تحریم و گستاخی در میان مردم ایران تفرقه افکنی کند

حجت الاسلام منصوری سپهرگفت: دشمنان اسلام این را بدانند که تمامی مردم ایران اعم از حوزه های علمیه، دانشگاه ها، نهادهای دولتی و مردمی همیشه پشتیبان دولت و کشور ایران هستند حتی اگر با گرایش های سیاسی دولت مردان موافق نباشند.
حجت الاسلام منصوری سپهر

حجت الاسلام آیت الله منصوری سپهر مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) شهر مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: سبب اصلی گستاخی های رییس جمهور آمریکا ضعف آنها در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دونالد ترامپ با گستاخی و دیوانگی به دنیا ضعف خود را نشان داد و او با نقض کردن برجام به جهانیان نشان داد که آمریکا بر عهد و پیمان خود پایدار نیست.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) شهر مریانج اظهار داشت: ترامپ با مشاهده دو دستگی در کشور ایران و اختلاف بین مسؤولان به خود این اجازه را داد تا به ملت ایران توهین و گستاخی کند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 123 سوره توبه خاطرنشان کرد: ادبیات قرآن در مورد رویارویی با دشمنان این است که باید در مقابل آنها با سرسختی و قدرت حاضر شویم.

حجت الاسلام منصوری سپهر گفت: تولی و تبری دو اصل مهم در حکومت داری است، مسؤولان باید دشمنان خداوند متعال و دین الهی را برخود دشمن بدارند و نتیجه مذاکره با دشمنان اسلام و خداوند متعال یاوه گویی های ترامپ می شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از نیروی داخلی ابراز داشت: دولت باید با استفاده از توان و منابع داخلی، خود را از دشمنان اسلام بی نیاز کند و سبب کور شدن چشم دشمنان شود.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) شهر مریانج بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان با حضور در منطقه و دفاع از مرز های ایران اسلامی بار بزرگی از دوش دولت و وزارت خارجه برداشته اند.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام این را بدانند که تمامی مردم ایران اعم از حوزه های علمیه، دانشگاه ها، نهاد های دولتی و مردمی همیشه پشتیبان دولت و کشور ایران هستند حتی اگر با گرایش های سیاسی دولت مردان موافق نباشند./979/ت302/ب1

ارسال نظرات