۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۳۲۲۹۶
آیت الله حسینی بوشهری:

تهدیدها و تحریم های آمریکا راه به جایی نبرده است

امام جمعه قم با بیان این‌که تمامی نقشه‌ها و توطئه های خصمانه آمریکا در منطقه همه به نفع ایران تمام شده است، گفت: تهدیدها و تحریم های آمریکا راه به جایی نبرده است.
 آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم امشب در یادواره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده شهید حججی در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: غافل نباشید، چراکه ما هنوز دشمن داریم و جنگ با استکبار در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

وی با بیان این‌که پیام یادواره شهدای مدافع حرم این است دشمن با سخنان سخیف نمی تواند راهبرد ضد ایرانی خود را پیش برد، خاطرنشان کرد: تمامی نقشه‌های و توطئه های خصمانه آمریکا در منطقه همه به نفع ایران تمام شده است، به کشورهای منطقه که نگاه می کنیم، می بینیم که آمریکا نتوانسته برنامه های شوم خود را عملیاتی کند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این‌که تهدیدها و تحریم های آمریکا راه به جایی نبرده است، تصریح کرد: وقتی بوش پدر ایران را تهدید کرد، افعانستان در اختیار ایران قرار گرفت، وقتی بوش پسر ایران را تهدید کرد، عراق کنار ایران قرار گرفت و هنگامی که اوباما  ایران را تهدید کرد؛ سوریه و یمن با ایران هم پیمان شدند.

وی تصریح کرد: امروز وقتی ترامپ ایران را تهدید می کند؛ سایر کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی همراه ایران می‌شوند، رییس جمهور آمریکا باید از تجربه گذشته عبرت بگیرد و بیش از این با یاوه‌گویی های مضحک آبروی مردم ایالات متحده را در افکار عمومی جهان را بر باد ندهد. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که خدا را شاکریم که دشمنان ایران از احمق‌ها هستند، گفت: جهانیان دیدند که ترامپ با چه ادبیاتی با ملت ایران صحبت کرد، دشمن امروزه بحث ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی را تبلیغ می‌کند، اما بداند که ایران اسلامی به خون شهدای خود و آرمان‌های انقلاب پایبند است.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را شناخت و ادامه مسیر آن دلیرمردان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز همه آمدند و با خلوص حضور پیدا کردند تا بگویند ما با اهداف شهدا تجدید بیعت می کنیم و هر جا شهید حججی گام گذاشت؛ ملت بدان وفادار خواهد بود.

وی در پایان رسالت امروز ملت ایران را ولایت‌مداری و تبیعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: هیچ‌گاه نباید دست از دامن امامت و ولایت برداریم، وصبت‌نامه قریب به اتفاق شهدا نیز تبعیت از ولایت فقیه بوده و هست./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات