۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۳۲۲۹۴
مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام:

وظیفه طلاب تبلیغ معارف و مقابله با افکار ضد دینی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: رسالت و وظیفه اساسی و اصلی طلاب علوم دینی تبلیغ معارف دین، جلوگیری از بروز انحراف در دین و مقابله با افکار ضد دینی است و باید طلاب و کسانی که مشغول تحصیل در مدارس علمیه هستند این مولفه ها را در اولویت برنامه خود قرار دهند.
عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدعلی عسگری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام، ظهر امروز در جلسه ای با حجت الاسلام بیگلری دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران مکانی مقدس برای تربیت مبلغات است.

وی افزود: نیمی از ظرفیت و جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند که می طلبد برای تبلیغ دین افرادی از جنس خودشان عهده دار این امر خطیر باشند که الحمدالله مدارس علمیه خواهران کارنامه درخشانی در زمینه تبلیغ در بین جامعه بانوان دارند.

حجت الاسلام عسگری خاطر نشان کرد: رسالت و وظیفه اساسی و اصلی طلاب علوم دینی تبلیغ معارف دین، جلوگیری از بروز انحراف در دین و مقابله با افکار ضد دینی است و باید طلاب و کسانی که مشغول تحصیل در مدارس علمیه هستند این مولفه ها را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام ابراز داشت: مدارس علمیه خواهران در استان ایلام بحمدالله در تربیت طلاب با روحیه انقلابی کوشا هستند و در راستای اجرایی کردن مطالبات رهبری در حال حرکت هستند.

وی با بیان اینکه استان ایلام یکدست شیعه و محب اهل بیت عصمت و طهارت هستند، گفت: کاملا شیعه بودن استان ایلام سبب شده اشتیاق آنها به کسب علوم و معارف اهل بیت رسول خدا بالا باشد و استقبال آنها برای تحصیل در حوزه علمیه چشمگیر باشد.

حجت الاسلام عسگری تاکید کرد: متاسفانه ورود بعضی جریان های فکری مثل سید یمانی، احمد بن حسن و شیعه انگلیسی در بعضی نقاط وجود دارد که باید با آن دسته افرادی که در لباس پیامبر(ص) در حال تیشه زدن به ریشه دین مبین اسلام هستند برخورد قاطع شود.

این مدرس حوزه بیان داشت: دادگاه ویژه روحانیت واقعا کارنامه درخشانی در مقابله با افرادی که با لباس رسول خدا در حال اغفال مردم و به دنبال مقاصد دینوی هستند، دارد و با قاطعیت با آنها مقابله کرده است.

حجت الاسلام عسگری در پایان ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام بیگلری دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور به ارائه گزارشی در مورد مدارس علمیه پرداخت./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات