۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۲۲۹۲
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

دیدگاه های ترامپ سبب افول و سقوط نظام استکباری آمریکا می شود

سخنگوی حوزه های علمیه ابراز داشت: با عملکرد و دیدگاه های رییس جمهور فعلی آمریکا نسبت به نظام و انقلاب اسلامی یقینا شاهد افول و سقوط نظام استکباری آمریکا خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی سخنگوی حوزه های علمیه امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: حوزه علمیه و قم خاستگاه و پایگاه انقلاب هستند.

وی افزود: حضرت امام از مدرسه فیضیه نهضت انقلاب را آغاز کردند و در حال حاضر همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلاب ادامه دارد و الان در حال مبارزه برای مراحل بعدی که انقلاب باید دنبال کند هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان این که حوزه علمیه قم حوزه ای انقلابی است، اظهار داشت: اجتماعی که امروز از سوی مدیریت حوزه های علمیه در سراسر کشور برگزار شد این پیام را دارد که حوزه در مبارزه با استکبار جهانی در که رأس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد در خط مقدم است.

وی ادامه داد: مردم نیز ه پیروی از روحانیت و علما و حوزه های علمیه حضور خود را در صحنه بیزاری از استکبار و محکوم کردن رییس جمهور آمریکا به زودی نشان خواهند داد و نتیجه تجمع امروز حوزویان این است که در آینده ای نزدیک شاهد راهپیمایی اقشار گوناگون جامعه خواهیم بود.

سخنگوی حوزه های علمیه ابراز داشت: با عملکرد و دیدگاه های رییس جمهور فعلی آمریکا نسبت به نظام و انقلاب اسلامی یقینا شاهد افول و سقوط نظام استکباری آمریکا خواهیم بود./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات