۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۳۲۲۹۰
استاد مدرسه علمیه رسول اکرم همدان:

آمریکا از موفقیت های ایران عصبانی است

حجت الاسلام سیفی گفت: برنامه های خصمانه آمریکا در خاورمیانه در جهت نا امن کردن این منطقه بوده تا کسری بودجه کلان کشور خود را با توزیع سلاح در کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس را جبران کند.
نقشه آمریکا پرچم آمریکا

حجت الاسلام مهدی سیفی استاد حوزه علمیه رسول اکرم همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: آمریکا میانه خوبی با مواضع عدالت طلبانه ایران ندارد.

وی در ادامه افزود: نظام آمریکا بر اساس اومانیست و منفعت طلبی شکل گرفته و فقط منافع شخصی خود را به هر وسیله طلب می کند و این با موازین الهی و انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران در تضاد است.

استاد حوزه علمیه رسول اکرم افزود: برنامه های خصمانه آمریکا در خاورمیانه در جهت نا امن کردن این منطقه بوده تا کسری بودجه کلان کشور خود را با توزیع سلاح در کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس را جبران کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران به عنوان بازوی این انقلاب هیچ گاه اجازه اجرای برنامه های خصمانه آمریکا را در منطقه حساس خلیج فارس نخواهد داد.

حجت الاسلام سیفی گفت: عصبانیت ترامپ و دولتمردان آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران در اظهارات اخیر آن ها پیدا است چرا که کسی که حرفی ندارد رو به توهین و تحقیر می آورد.

وی ادامه داد: برجام تجربه جدیدی در کنار تجربه های گذشته ما بوده که به ما آموخت تا آمریکا هیچ گاه منافع خصمانه خود را فراموش نکرده و در راه رسیدن به آن ها از هیچ وسیله ای حتی برجام هم دریغ نمی کند.

استاد مدرسه علمیه رسول اکرم بیان داشت: مسؤولان نظام نباید در صدد اقناع آمریکا در قضیه برجام باشند چرا که آن ها این مساله را ملعبه ای برای رسیدن به اهداف خصمانه خود می دانند.

وی در پایان افزود: انقلاب اسلامی ایران به منزله یک پیکر بوده که بازوی آن را سپاه و قلب آن را ولایت و رهبری تشکیل می دهد که با مختل شدن این نهاد قدرتمند این پیکر هم مختل خواهد شد، از این رو آمریکا سپاه پاسداران را هدف قرار داده است./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات