۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۲۸۳
استاد مدرسه علمیه زنگنه همدان:

اهانت های ترامپ برگرفته از خشم دولت آمریکا است

حجت الاسلام سیاوشی گفت: دلایل مخالفت های آمریکا با جمهوری اسلامی ایران این است که با تمدن جدید اسلامی که در تضاد سیاست های خصمانه آن ها که در قالب شعار دهکده جهانی با مدیریت خود است مواجه شدند.
تحریم‌های امریکا

حجت الاسلام مصطفی سیاوشی استاد مدرسه علمیه زنگنه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: اهانت های ترامپ برگرفته از خشم دولت آمریکا است.

وی افزود: دلایل مخالفت های آمریکا با جمهوری اسلامی ایران این است که با تمدن جدید اسلامی که در تضاد سیاست های خصمانه آن ها که در قالب شعار دهکده جهانی با مدیریت خود است مواجه شدند.

استاد مدرسه علمیه زنگنه تصریح کرد: ترامپ هیچ گاه در پی برهم زدن برجام نیست بلکه با اهرم فشار فقط در سدد دست اندازی بر منافع جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: همگرایی مسؤولان نظام جمهوری اسلامی و اتخاذ مواضعی متحد در مقابل مواضع شیطان بزرگ آمریکا بهترین راهکاری است که امروزه راه گشا خواهد بود.

حجت الاسلام سیاوشی ابراز داشت: همواره باید با حفظ روحیه انقلابی در تحقق سیاست های مقاومتی از جمله اقتصاد مقاومتی تلاش کرده تا راه نفوذ دشمن و دخالت آن ها را در کشور مسدود کنیم.

وی افزود: تجربه برجام به ما یاد داد تا بر سر منافع کشورمان هیچ گاه با دشمن قسم خورده خود مذاکره نکنیم چرا که آن ها با هر وسیله ای راه رسیدن به منافع حقه و مشروع را بر ما سد خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه زنگنه ابراز داشت: ایران اسلامی همواره باید در مسیر تحقق آرمان های انقلاب خود تلاش کرده و هیچ گاه پای خود را با عصای دشمن عوض نکند تا استقلال و آزادی خود را برای همیشه داشته باشد.

وی در پایان افزود: همه ما مدیون جانفشانی و رشادت های سپاه پاسداران هستیم چرا که همیشه تا پای جان مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و موجب عصبانیت دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکا شده است./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات