۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۲۲۷۷
حجت الاسلام مقدمی:

یاوه گویی های ترامپ زمینه اتحاد و همدلی بیشتر مردم را فراهم کرده است

استاد حوزه گفت: مسؤولان و ملت در برابر دشمن خارجی محکم و یک دست ایستاده اند، امام سجاد(ع) فرمودند خداوند دشمنان اسلام را احمق آفریده است و چنین دشمنی با حماقت های خود در حال کمک کردن به انقلاب است.
حجت الاسلام مقدمی

حجت الاسلام محمود مقدمی مدیرکل مطالعات و پژوهش های معاونت تبلیغ حوزه امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سخنان وقیحانه رییس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

وی افزود: به نظر می رسد که گاهی اوقات دشمن اشاره ها و زمینه هایی از اختلاف را می بیند که لذت می برد و سر حال می آید، این گونه تجمعات و جلسات به دشمن می گوید که نمی تواند از جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کند.

رییس شورای هماهنگی نیروها و تشکل های فرهنگی حوزوی اظهار داشت: اگر گاهی بین مسؤولان  حرف و حدیث و صحبتی وجود دارد بحث های داخلی است که ربطی به دشمن ندارد و نباید اجازه داد که از آن بهره ببرد.

وی ادامه داد: مسؤولان و ملت در برابر دشمن خارجی محکم و یک دست ایستاده اند، امام سجاد(ع) فرمودند خداوند دشمنان اسلام را احمق آفریده است و چنین دشمنی با حماقت های خود در حال کمک کردن به انقلاب است.

حجت الاسلام مقدمی با بیان این که یاوه گویی های دشمنان و رییس جمهور آمریکا زمینه اتحاد و همدلی بیشتر مردم را فراهم کرده است، ابراز داشت: احمق بودن دشمنان از الطاف الهی است که باید از آن استفاده شود./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات