۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۲۲۶۸
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان:

تهدیدها و حرف های متناقض آمریکا نشان از خوی استکباری آنان است

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به خوی استکباری آمریکا برای رسیدن به اهداف بی شرمانه خود، گفت: ایران اسلامی هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی رود و با بصیرت و هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب توطئه های استکبار را خنثی می کند.
حجت الاسلام حسینی دانشگاه لرستان

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فشارهای جدید آمریکا برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بیان داشت: ایران نقض برجام نکرده است و دیگر پای میز مذاکره با آمریکا نمی رود.

وی از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و عنوان داشت: ترامپ از نظر اخلاقی حداقلی های رفتار انسانی را نیز دارا نیست و فحاشی او به دور از شخصیت انسانی است.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: آمریکا همواره طبق یک استراتژی و برنامه ریزی پیش می رود و به آن وفادار هستند و با این تهدیدها و حرفهای متناقض در رابطه با برجام و نوع مواجهه با جمهوری اسلامی خوی استکباری خود را دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی حاضر نیست زیر سلطه ظلم و استکبار قرار بگیرد، عنوان داشت: در این راستا آمریکا هر روز با یک نقشه جدید طرح می کند و اهداف خبیثانه و استکباری خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: رییس جمهور ایران و وزیر امور خارجه به موقع بیان کردند برجام قابل مذاکره نیست و جای شکر دارد که کشورهای اروپایی نیز گفتند که ایران نقض برجام نکرده و نیاز به مذاکره مجدد ندارد.

وی با اشاره به پاسخ قاطع، انقلابی و به موقع مسؤولان کشور در برابر تهدیدهای آمریکا بیان داشت: این مهم کار را برای آمریکا سخت کرد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان بیان داشت: امروز شاهد وجود یک نوع نوع آشفتگی در مواضع آمریکا هستیم و پاسخ کوبنده، به موقع، انقلابی و قاطع مسؤولان ایران اسلامی راه را بر دشمن بست.

وی یادآور شد: کشورهای اروپایی به خاطر منافعی که در جمهوری اسلامی دارند نمی خواهند بر این ستم، بی شرمی و دروغگویی آشکار شریک جرم آمریکا شوند، بی شرمانه است که در عین اینکه آمریکا پایبند به برجام نبوده، رییس جمهور آنان بیاید و فحاشی کند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات