۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۳۲۲۶۴
استاد حوزه علمیه همدان:

آمریکا از مواضع حق گرایانه ایران عصبانی است

حجت الاسلام بهرامی گفت: دلیل اصلی دشمنی آمریکا با سیاست های بشردوستانه جمهوری اسلامی تفکر دینی حاکمیت اسلامی ایران است و به بهانه های واهی قصد سنگ اندازی در روند معرفی تمدن نوین اسلامی را دارد.
file۱۱۰۸۷_۱۳۹۵۲۸۱۲۳۰۳۳

حجت الاسلام محمد تقی بهرامی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: آمریکا از مواضع حق گرایانه ایران عصبانی است.

وی افزود: دلیل اصلی دشمنی آمریکا با سیاست های بشر دوستانه جمهوری اسلامی تفکر دینی حاکمیت اسلامی ایران است و به بهانه های واهی قصد سنگ اندازی در روند معرفی تمدن نوین اسلامی را دارد.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: کشور های حاشیه خلیج فارس که دارای ظاهری اسلامی بوده اما سیاست های اسلام آمریکایی را در پیش گرفته اند هیچ گاه در نزد آمریکائی ها تروریست شناخته نمی شوند چرا در راستای سیاست های خصمانه آمریکا حرکت می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا خود به وجود آورنده داعش بوده و حامی اصلی تروریست در منطقه خلیج فارس است اما با گستاخی تمام ایران را یک کشور تروریستی می خواند در صورتی که خود همواره خالق تروریست است.

حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت: از این رو ترامپ عصبانی است که سیاست های جاری کشورش در برجام اول متوقف شده و با مقاومت مردم و هوشیاری مقام معظم رهبری نتوانسته اهداف خود را در مورد ایران و منطقه خاورمیانه عملی کند.

وی ابراز داشت: نهاد های انقلابی از جمله سپاه همواره تا پای جان در پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب ایستادگی کرده با برنامه های خود در منطقه عصبانیت دولتمردان آمریکایی و متحدانش در منطقه را بیش تر کرده، از این رو مورد هجمه آن ها قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه همدان بیان داشت: نخبگان کشور چه حوزوی و چه دانشگاهی باید با جدیت در تحقق آرمان های انقلاب تلاش کرده و با رسد کردن برنامه های دشمن آن ها را به دولتمردان ایران اسلامی گوشزد کنند.

وی در پایان افزود: نهاد های انقلابی با استعانت از خداوند متعال و فرمایشات مقام مظم رهبری پاسدار کشور و خلیج همیشه فارس خواهند بود و همواره در مقاوت با دشمنان ایران اسلامی خواهند بود./979/ت302/ب1

ارسال نظرات