۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۳۲۲۳۷
آیت الله کعبی:

دشمنان با یاوه گویی نمی توانند خللی در مسیر و اهداف عالی انقلاب ایجاد کنند

نماینده خبرگان رهبری گفت: پیام حوزه و روحانیت این است که مسیر مقاومت و ایستادگی ادامه دارد و دشمنان با یاوه گویی های خود نمی توانند خللی در مسیر و اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران ایجاد کنند.
آیت الله عباس کعبی

آیت الله عباس کعبی، نمایده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور پرشور طلاب در این تجمع را دارای پیام های داخلی و خارجی دانست.

وی افزود: پیام حوزه و روحانیت این است که مسیر مقاومت و ایستادگی ادامه دارد و دشمنان با یاوه گویی های خود نمی توانند خللی در مسیر و اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران ایجاد کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که قدرت بازدارنده و موشکی با اقتدار ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: ملت ایران مسیر عزت، عظمت و اقتدار خود را محکم ادامه می دهد و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: سخنان گستاخانه، بی خردانه و خصمانه رییس جمهور آمریکا علیه ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه شکست آمریکا و سیاست های آنان در مقابل ایران اسلامی در منطقه است.

آیت الله کعبی تأکید کرد: یاوه گویی های ترامپ چهره کریه و زشت آمریکا را برای ملت ایران نمایان تر کرد و ایران اسلامی در مقابل این حیله گری ها و یاوه گویی ها متحد و یکپارچه تر شد./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات