۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۲۲۳۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی مانعی برای تحقق رویاهای نامشروع آمریکا در جهان است

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه مشکل و دشمنی آمریکایی ها با اصل اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای تحقق رویاهای نامشروع آمریکا در جهان است.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه ساری با محکوم کردن سخنان رییس جمهور آمریکا به تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزه علمیه در اعتراض به سخنان یاوه گویی های ترامپ اشاره کرد و گفت: ادبیات کابویی و چاله میدونی ترامپ تنها زیبنده دولتمردان آمریکایی است.

وی با بیان این که آمریکا امروز یک کشور شکست خورده و ذلیل در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران است، افزود: آمریکایی ها در 40 سال گذشته از هر هربه ای برای سلطه بر ایران اسلامی استفاده کردند، اما همواره در برابر هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکا با ملت ایران ریشه ای است و ربطی به مسائل هسته ای و موشکی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر امروز کشورمان در حوزه موشکی و هسته این نیز به جایی نمی رسید آمریکایی ها بهانه ای دیگر را برای فشار به ملت ایران در نظر می گرفتند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه مشکل و دشمنی آمریکایی ها با اصل اسلام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین مانع برای تحقق رویاهای نامشروع آمریکایی در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که آمریکایی ها در هر نقطه ای از خاورمیانه که پای می گذارند جمهوری اسلامی ایران همچون سدی محکم در برابر آنها ایستاده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد سلطه استکبارو  استبداد در منطقه گسترانیده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که قدرت آمریکا در جهان هر روز در حال افول است، خاطرنشان کرد: امروز حرف آمریکایی ها حتی برای متحدان اروپایی اش نیز خریدار ندارد و این برای آمریکایی ها بسیار سنگین است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا کشوری حیله گر و غیر پاسخگو است، تصریح کرد: کشوری که خود بزرگترین ذرات خانه های اتمی جهان را در اختیار دارد برای دستیابی یک کشور به دانش هسته ای اظهار نگرانی می کند و به راحتی اتهام زنی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که آمریکایی ها در حالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جنگ افروزی و حمایت از تروریستم متهم می کنند که خود آنها عامل جنگ های بسیاری در سراسر جهان بوده اند، افزود: امروز منطقه خاورمیانه به دلیل سیاست های غلط و زیاده خواهانه آمریکایی ها در آتش خشم و کینه در حال سوختن است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر آمریکایی ها به دخالت های بی جای خود در امور کشورهای مستقل پایان دهند صلح و آرامش در همه نقاط جهان حاکم خواهد شد، بیان داشت: اما متأسفانه قدرت طلبی و زیاده خواهی های دولتمردان آمریکایی جهان بشریت را با جنگ و خونریزی روبرو کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز کمتر جای جهان را می توان دید که درگیر جنگ داخلی و آتش فتنه نباشد، تصریح کرد: با قاطعیت می توان گفت که یک سوی همه این جنگ ها و جنایت های جهانی آمریکایی ها و سیاست های خصمانه آنها است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب عظیم ملت ایران با شعار محوری استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و بی عدالتی به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 38 سال اخیر همواره به این شعار و اصل محوری پایبند بوده و در همان مسیر گام برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در برابر ظلم آمریکایی ها خواهد ایستاد واجازه تحرک به آنها در منطقه خاورمیانه را نخواهد داد، افزود: آمریکا عامل همه ناامنی ها در جهان است و سال ها است با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی کشورهای منطقه را در چار بحران امنیتی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها گروه های تروریستی را با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی تجهیز و حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حدود 40 سال گذشته شهدای بسیاری را برای مقابله با این گروه های تروریستی تقدیم انقلاب کرده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که شکست های مفتضحانه آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان موجب عصبانیت رییس جمهور این کشور شده است، تصریح کرد: آمریکایی ها خوب می دانند که اگر کوچکترین تعرضی به کشورمان کنند با پاسخ کوبنده و قاطع نیروهای مسلح کشورمان مواجه خواهند شد به همین دلیل گروه های تروریستی را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تربیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که یکی از مهم ترین اهداف آمریکا از ناامن کردن منطقه و راه اندازی جنگ های نیابتی حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و دور کردن اذهان عمومی از جنایت های این رژیم غاصب است، خاطرنشان کرد: در سایه جنگ های گسترده منطقه در سوریه، عراق و یمن رژیم صهیونیستی به گسترش شهرک سازی و افزایش قلمرو غیر قانونی خود در مناطق اشغالی به شدت ادامه داده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که از ابتدای فعالیت گروه های تروریستی در منطقه تاکنون کوچکترین اقدامی از سوی این گروه های تروریستی بر علیه صهیونیست ها مشاهده نشده است، بیان داشت: حتی عناصر تروریست زخمی برای مداوا به رژیم اشغالی انتقال داده می شدند و همین نشان دهنده حمایت کامل صهیونیست ها از تروریست های تکفیری است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید براین که آمریکایی ها باید بدانند که برجام به هیچ عنوان قابل مذاکره و پیوست نیست، تصریح کرد: دولت جدید آمریکا باید برجام را با همین شرایطی که هست بپذیرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها تلاش می کنند به بهانه برجام صنعت دفاعی و موشکی کشورمان را محدود کند، خاطرنشان کرد: موشک های جمهوری اسلامی ایران جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد و به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایطی است که برخی کشورهای منطقه نظیر عربستان با هزینه های هنگفتی در حال تقویت سیستم دفاعی خود هستند، تصریح کرد: شرایط بحرانی و جنگ زده منطقه و حضور گروه های تروریستی در منطقه ایجاد می کند که جمهوری اسلامی ایران هر روز سیستم دفاعی و نظامی خود را تقویت کند./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات