۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۳۲۲۲۵
معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین:

تلاش دولت آمریکا براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام میرزایی گفت: آمریکا کشوری است که از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده است از این رو درصدد وارد آوردن صدمه به ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است به همین جهت وظیفه مسؤولان و نخبگان در این دوره بصیرت و آگاهی نسبت به دشمن و نقشه‌های آنها است.
خجت الاسلام محمدرضا میرزایی

حجت الاسلام محمدرضا میرزایی معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به دلایل کینه‌توزی آمریکا بر ضد ایران گفت: تمام دلایل کینه‌توزی آمریکا نسبت به ایران به طور کامل روشن است چون در گذشته تمام امکانات و دارایی‌هایی که اکنون در اختیار ایران است متعلق به آمریکایی‌ها بوده است و آنها ایران را از آن خود می‌دانستند.

وی در ادامه افزود: در زمان پیش از انقلاب که شاه بر مردم حکومت می‌کرد در حقیقت همچون مترسکی در دست بیگانگان بود تمام برنامه‌ها و تصمیم گیری‌ها از سوی آمریکا انجام می‌شد و ایران به طور کامل وابسته به اجانب بود.

معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه پس از انقلاب دست اجانب از کشور کوتاه شد اظهار کرد: پس از انقلاب تمام مستشاران و کارشناسان آمریکایی از کشور ایران بیرون رانده شدند آمریکا در حقیقت ایران را که در منطقه خاورمیانه کشور بسیار مهمی است از دست داد و این امر برای آنها بسیار سنگین و غیرمنتظره بود.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد آمریکایی‌ها در جهت تلاش برای بازگرداندن ایران به موقعیت سابق خاطرنشان کرد: آمریکا برای اینکه بتواند ایران را به موقعیت گذشته خود بازگرداند به طور مداوم با انقلاب اسلامی و سیاست‌های دینی آن به مخالفت می‌پردازد و در نظر دارد حکومت و دولت دینی کشور ایران را به حکومتی غیردینی تبدیل کند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه با اشاره به دلیل دیگر کینه توزی آمریکا نسبت به ایران ابراز کرد: دلیل دیگر این کینه توزی حمایت آمریکا از رژیم اشغالگر قدس و از طرف دیگر سیاست‌های ایران در مقابل رژیم اشغالگر و حمایت‌های آن از مردم مظلوم فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مسؤولان و مقامات و نخبگان در این برهه از زمان تاکید کرد: آمریکا کشوری است که از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده است از این رو درصدد وارد آوردن صدمه به ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است به همین جهت وظیفه مسؤولان و نخبگان در این دوره بصیرت و آگاهی نسبت به دشمن و نقشه‌های او است.

معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه بهترین و کامل‌ترین راه در مقابل با دشمن را مقاومت دانست و اضافه کرد: دولتمردان و مسؤولان باید در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکایی‌ها مقاومت کنند و سستی به خرج ندهند و با توکل بر خداوند متعال پیش بروند تا بتوانند نقشه‌های آنها نسبت به جمهوری اسلامی خنثی کرده و انقلاب را با اقتدار و عزت حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسأله برجام گفت: در برجام کشور ایران آنچه را که از دست داد بسیار بیشتر از آن چیزی بود که به دست آورد اما در هر صورت معاهده‌ای بود که انجام گرفت و ایران هم به مفاد آن عمل کرد اگرچه که آمریکایی‌ها بدعهدی کرده و به مفاد آن عمل نکردند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های گرفته شده از برجام تصریح کرد: آمریکا و حکومت آن به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده و نیست از این رو اگر کسانی امروز کشور آمریکا را قابل اعتماد و اعتبار بدانند بدون شک چنین افرادی ناآگاه و بی‌بصیرت هستند به همین جهت مسؤولان نباید اجازه دهند که آمریکا و دولت آن برای ایران تصمیم‌گیری کنند.

وی در پایان گفت: آمریکا و دولت آن درصدد وارد کردن فشارهای متفاوت بر ایران است از این رو دولتمردان و مسؤولان باید با بصیرت و آگاهی خود متناسب با برنامه های آمریکا تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و با مقاومت خود نقشه‌های آنها را خنثی کنند./۸۷۳/ت302/ب1

ارسال نظرات