۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۳۲۲۱۵
مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک:

انقلاب اسلامی سبب کینه توزی دشمن شده است

مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب کینه توزی دشمن شده است، گفت: این خصلت ناپسند مسؤولان آمریکایی با ملت ایران از ابتدای به وجود آمدن انقلاب اسلامی آغاز شد و هیچ گاه کینه ورزی های آنها به ایران کم نشده است.
 انقلاب اسلامی

حجت الاسلام علیرضا اسفندیاری مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به دلایل کینه توزی های آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران و نهادهای انقلابی، گفت: انقلاب اسلامی سبب کینه توزی دشمن شده است و این خصلت ناپسند مسؤولان آمریکایی با ملت ایران ازابتدای به وجود آمدن انقلاب اسلامی آغاز شد و هیچ گاه کینه ورزی های آنها به ایران کم نشده است.

وظایف مسؤولان در برابر کینه توزی آمریکایی ها

حجت الاسلام اسفندیاری در رابطه با وظایف مسؤولان اجرایی، مقامات، نخبگان و سیاسیون در شرایط کنونی و درمواجه با این کینه توزی ها، افزود: مسؤولان نباید فضا را با سیاست و التهاب های اجتماعی آلوده سازند.

مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک تصریح کرد: مسؤولان اجرایی، مقامات، نخبگان و سیاسیون باید با محکم سازی دین ودفاع از ارزش ها، همانند سپاه  به مردم  شوق و اشتیاق دهند و آرامش را برای ملت جامعه اسلامی رقم بزنند.

حجت الاسلام اسفندیاری با تاکید بر اینکه ملت و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همانند گذشته دست متجاوزان را ازکشور کوتاه سازند، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همچنان با قدرت و اقتدار در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی خواهند کرد و اجازه تجاوز به هیچ کشوری را نخواهند داد.

مهم ترین درس ها و عبرت های برجام

مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک با اشاره به مهم ترین درس ها و عبرت های برجام و مذاکرات با آمریکایی ها، گفت: امروز ایران اسلامی و تمامی کشورهای جهان درس هاس بزرگی را از سرانجام برجام آموختند و برای جهانیان ثابت شد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستتند.

حجت الاسلام اسفندیاری با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی آماده مذاکره ای هستند که عزت، شرف، آبرو و منافع ملت را زیر سوال برده نشود، تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز با آمریکایی ها مذاکره نمی کنند و سرانجام برجام نشانگر آن بود که مذاکره با آمریکایی ها اشتباهی بزرگ است.

سپاه نیروی امنیت ملی و ارزشی است

مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک با اشاره به فشارهای جدید آمریکا وتهدیدات رییس جمهور این کشور علیه ایران اسلامی، برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره وگرفتن امتیازات بیشتر، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری خردمند هرگز پای میز مذاکره نخواهد رفت ومجدد به آمریکایی ها اعتماد نمی کند.

حجت الاسلام اسفندیاری با تاکید بر اینکه سپاه ازابتدای شکل گیری درعرصه های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و سازندگی افتخارات بسیار بزرگی را نصیب ملت و نظام اسلامی کرده است، تصریح کرد: سپاه نیروی امنیت ملی است و به عنوان نیرویی ارزشی مطرح است و هرگاه امنیت ملت درهر زمینه و در هرموانع سیاسی زیرسوال باشد سپاه حضور فعالانه خواهد داشت./842/ت302/ب1

ارسال نظرات