۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۳۲۲۱۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

جمهوری اسلامی زیر با ظلم و ستم نمی رود

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی زیر با ظلم و ستم نمی رود و در برابر آمریکا و مستکبران جهان مقاومت می کند، گفت: سربلندی، محبوبیت و مقبولیت ایران در جهان و منطقه خشم آمریکا را بر می انگیزد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به کینه توزی آمریکا علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی بیان داشت: اظهارات بی اساس و جنون آمیز ترامپ و بیانات او از یک شخصی عادی به دور است چه برسد.

وی افزود: این موضع گیری ها و اتهامات بی اساس ایشان از روی ضعف و زبونی و شکست های پی در پی این رژیم استکباری علیه ایران است.

حجت الاسلام میناپور عنوان داشت: اساس مخالفت رژیم آمریکا به ویژه رییس جمهور تازه کار این کشور کینه ای دیرینه بوده، اگر تاریخ رامرور کنیم حتی پیش از انقلاب اقدامات آمریکا جز شومی چیزی در پی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه بغض امروز آمریکا به خاطر سربلندی، محبوبیت و مقبولیت ایران که در جهان و در منطقه و خنثی سازی نقشه های آمریکا است، ادامه داد: کینه توزی و دشمنی آمریکا به خاطر اساس نظام جمهوری اسلامی بوده که ملت ایران و ارگان های مقدس، با شرافت و مقتدری همچون سپاه به دشمنی می پردازد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه آمریکا به هر شکلی می خواهد ملت ایران را زمین گیر کند، بیان داشت: زیر بار زور نرفتن ملت ایران و مقاومت کردن خشم آمریکا بر می انگیزد.

وی اظهار داشت: با عنایت الهی و تکیه به ارزشهای دینی، راه شهدا، آرمان های انقلاب و رهنمود های خردمندانه رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمن همواره بر ملا می شود.

حجت الاسلام میناپور در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا با صرف هزینه های گزاف روز به روز شکست می خورد و این مسأله برای آنان ناگوار است، این شکست کینه توزی آمریکا را بیشتر می کند.

وی با یادآوری به اینکه ترامپ در  جریان انتخابات آمریکا را به وجود آورنده تروریست ها اعلام کرد و گفت: خالق جنایت هایی که در سوریه و عراق اتفاق می افتد اوباما است، میبینیم که از طرف دیگر آمریکا پشتیبان رژیم صهیونیستی اسراییل و تروریست است.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا هر جا منافع آنان در خطر می افتد حرف خود را عوض می کنند و به سخنان قبلی آنان نیز نمی توان اعتماد کرد.

وی با یادآوری به اینکه ریشه مخالفت اصلی آمریکا با نظام اسلامی، اعتقادات، ارزشهای انقلاب و سیاست های انقلاب است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی رود و مدافع و حامی مظلومان در جهان است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات