۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۳۲۲۱۲
آیت الله خاتمی:

حوزه علمیه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که حوزه های علمیه پای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: طلاب و حوزه تا آخر از نظام اسلامی حمایت می کنند.
 آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سخنان رییس جمهور آمریکا را ناشی از عدم تعادل دانست.

وی افزود: پیام ما به دشمنان پیام قرآن کریم است، قرآن کریم می فرماید اگر صبر کنید و تقوا پیشه کنید از کید دشمنان شری به مسلمانان نمی رسد، دشمنان هر چه می توانند انجام می دهند اما ملت عاشورایی از پا نخواهد نشست.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که مقاومت نسخه شفابخش و پیروزی انقلاب و امت اسلامی است، اظهار داشت: اتکا کردن به نسخه عاشورا و هیهات مناالذله  دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارد.

وی همچنین برگزاری تجمع علیه یاوه گویی مستکبران در فیضیه را نشان از انقلابی ماندن حوزه علمیه قم دانست و مشکل ایران و آمریکا را بر سر حاکمیت اسلام ناب در ایران و گسترش آن عنوان کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که حوزه های علمیه پای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایستاده اند، ابراز داشت: حضور پرشور علما، اساتید و طلاب نشان می دهد که طلاب و حوزه تا آخر از نظام اسلامی حمایت می کند./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات