۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۳۲۲۰۸
آیت الله فاضل لنکرانی مطرح کرد؛

سخنان گستاخانه ترامپ برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که سخنان ترامپ برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی شد، گفت: اگر رییس جمهور آمریکا عقل داشت قطعا اینگونه سخن نمی گفت.
آیت الله فاضل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در پایان درس خارج  که در مدرسه آیت الله گلپایگانی برگزار شد،  گفت: حضور فضلا و اساتید و طلاب در مدرسه‌  فیضیه پاسخی به یاوه‌گویی‌های رییس جمهور آمریکا علیه ایران، انقلاب و نظام به بهانه‌ برجام است.

وی افزود: دشمنی‌های آمریکا و مستکبران دشمنی با مسأله هسته‌ای، برجام و امثال آن نیست، دشمنی با اصل نظام اسلامی است، دشمنان به صراحت اعلام می کنند که دنبال تغییر نظام در ایران هستند که البته این مسأله تازگی ندارد.

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان این که دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال از بین بردن و تغبیر نظام بوده است، اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی این نظام را حفظ کرده است، نظام اسلامی با عنایت الهی و با مجاهدت جوان‌ها، با رهبری امام، با رهبری مقام معظم رهبری، با دفاع مقدس و با خون شهدا حفظ شده است.

وی ادامه داد: ان شاء الله نظام جمهوری اسلامی باقی می‌ماند، برای سایر کشورها الگو شده و ان شاء الله به انقلاب حضرت بقیة الله (عج) ختم می‌شود، حرف های دشمنان تازگی ندارد و مسائلی همانند هسته ای تنها بهانه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که سخنان ترامپ برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی شد، ابراز داشت: اگر رییس جمهور آمریکا عقل داشت قطعاً اینگونه سخن نمی گفت، روزی آمریکا اجماع بین المللی علیه ایران در دنیا درست کرد و مدعی بود که ایران دنبال بمب هسته‌ای است و می‌خواهد بمب تولید کند.

وی عنوان کرد: این مسأله برخی همسایگان ایران را خیلی متوحش کرد و حتی قطعنامه‌های عجیب و غریبی در سازمان ملل به وجود آورد اما الآن با حرکات احمقانه‌ای که خودشان دارند اجماع دنیا علیه خود آن ها ایجاد شده است، اینها لطف خدا است که حماقت را در دشمنان قرار داده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ان شاء الله حوزه علمیه که در همه‌ صحنه‌ها و همیشه حضور مؤثر، حضور الهی و از روی فهم و درایت و بصیرت داشته باشد، حوزه نباید حضور شعاری داشته باشد چرا که طلبه‌ها قشری هستند که حضورشان در مراحل مختلف نظام حضور جدی بوده است./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات