۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۳۲۲۰۵
امام جمعه کارون:

جریان صهیونیستی آمریکایی پشت سخنان سخیف ترامپ است

امام جمعه کارون گفت: جریان آمریکایی صهیونیستی پشت سخنان سخیف ترامپ بود که ایران اسلامی را در میان جهانیان تخریب کند، اما ناکام ماند.
خضیراوی امام جمعه کارون

حجت الاسلام قاسم خضیراوی، امام جمعه کارون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ، اظهار داشت: همه جهان سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا را شنیدند و اغلب مسؤولان و کارشناسان سیاسی تاثیرگذار در سطح بین المللی این یاوه گویی ها را محکوم کردند.

امام جمعه کارون در ادامه بیان داشت: اتحادیه اروپا و اغلب دیپلمات های بین المللی طرف مذاکرات ما در جریان برنامه هسته ای و برجام از توافق هسته ای به عنوان یک توافق بین المللی تاکید داشتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی کارون با اشاره به اینکه سخنان ترامپ شخصی نیست، تصریح کرد: نکته ای که باید خیلی به آن اهمیت دهیم، این است که نباید ما این سخنان دونالد ترامپ را سخنان فردی و شخصی تلقی کنیم؛ بلکه یک جریان آمریکایی صهیونیستی پشت این سخنان سخیف ترامپ بود که ایران اسلامی را تخریب کنند.

حجت الاسلام حضیراوی با انتقاد از سطح پایین اطلاعات سیاسی ترامپ، ابراز داشت: اطلاعات سیاسی ترامپ فوق العاده در سطح پایینی قرار دارد و همه این اطلاعات واهی که به وی درباره مذاکرات هسته ای و برجام می رسد برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و انقلاب ما است.

وی افزود: این جریان پشت ترامپ و سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا را باید به فال نیک گرفت و آن را یک برنامه تلقی کنیم و مسؤولان ما با برنامه ریزی صحیح در عمل پاسخ محکمی به این جریان صهیونیستی آمریکایی بدهند.

امام جمعه کارون در ادامه اظهار داشت: سخنان و مواضع رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در قبال یاوه گویی های ترامپ انصافا مطلوب ارزیابی شد، اما این کافی نیست و باید به صورت عملی مقابل بدعهدی های آمریکا ایستادگی کنند و ذره ای از مواضع خودمان عقب نشینی نکنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی کارون بیان داشت: ملت ما از زمان قبل آمریکا و شیطنت های دولت های آمریکا را شناخته است و سخن گوهربار امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است برای همگان و ملت ما اثبات شده است.

حجت الاسلام خضیراوی در پایان تصریح کرد: برای پاسخ به تحریم ها و یاوه گویی های سران آمریکا، باید مقابله با مثل کنیم و به صورت عملی پاسخ قاطعی از سوی مسؤولان نظام جمهوری اسلامی به آنان داده شود./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات