۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۳۲۱۹۵
معاون ‌آموزش حوزه:

دستورالعمل تغییرات امتحان شفاهی حوزه تا چند روز ‌آینده اجرایی می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه از اجرای دستورالعمل تغییرات امتحان شفاهی طلاب طی روزهای آینده خبر داد
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، از اجرای دستورالعمل تغییرات امتحان شفاهی طلاب تا چند روز آینده خبر داد و گفت: دستورالعمل تغییرات امتحان شفاهی پس از تصویب به مرکز فناوری ابلاغ شده تا نرم افزار لازم برای اجرا را تهیه و آن را بر روی سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه بارگزاری نمایند.

وی اظهار داشت: تعداد پرونده های طلاب برای برگزاری بر روی نرم افزار جدید بسیار بالاست و به همین دلیل تبدیل ارزیابی های موجود به ارزیابی های جدید وقت بالایی صرف کرده و ان شاءالله به زودی ارزیابی های جدید طلاب بر روی سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه مشاهده خواهد شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه ابراز داشت: بر اساس تغییرات جدید، قریب به هفت هزار و 500 نفرا ز طلاب پایه هفتم که امتحان شفاهی این پایه را داده اند، در تغییرات جدید، نیاز به امتحان شفاهی پایه هشتم نداشته و مستقیم باید امتحان شفاهی پایه دهم را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد خاطرنشان ساخت: همچنین قریب به شش هزار نفر از طلابی که امتحان شفاهی پایه نهم را داده اند، نیازی به گذراندن امتحان شفاهی پایه 10 نداشته و مستقیم برای اخذ موضوع و تنظیم پایان نامه اقدام خواهند کرد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

منبع: خبرگزاری حوزه

ارسال نظرات