۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۳۲۱۹۰
مسؤول دفتر نمایندگی بعثه در قم:

با وجود نظام ولایت فقیه هیچ کس نمی‌تواند به ایران اسلامی آسیبی برساند

حجت الاسلام والمسلمین نقدی با بیان این که با وجود نظام ولایت فقیه هیچ کس نمی‌تواند به ایران اسلامی آسیبی برساند، گفت: خداوند متعال را شاکریم که دشمنان ملت بزرگ ایران را از حمقا قرار داده است.
محمد نقدی

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقدي، مسؤول دفتر نمایندگی بعثه در قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مواضع اخیر رییس جمهور ایالات متحده آمریکا نسبت به ایران، بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هر مکر و حیله‌ای استفاده می‌کنند تا با این نظام اسلامی مقابله و مبارزه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نقدی اظهار داشت: خداوند متعال از آغاز انقلاب در همه مراحل پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و چنان قوتی به آن عطا کرده است که دشمنان این نظام اسلامی توانایی شکست آن را ندارند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق(ع)، ابراز داشت: خداوند متعال را شاکریم که دشمنان ملت بزرگ ایران را از حمقا قرار داده است.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه در قم خاطرنشان کرد: در روز‌های گذشته رییس جمهور آمریکا اظهاراتی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و رییس جمهور ایران نیز در پاسخ به آن اظهارات، سخنانی بیان کرد که عملاً منجر به پیروزی ملت ایران و منزوی شدن آمریکا در جهان گشت.

وی افزود: کشور‌های اروپایی نیز با اظهارات ترامپ همراهی نکردند و ملت بزرگ ایران نیز نسبت به مطالب بی‌محتوای رییس جمهور ایالات متحده موضع مخالفی اتخاذ کردند.

مسؤول کمیته فرهنگی ستادتسهیلات اربعین قم تصریح کرد: همان طور که رییس جمهور محترم کشورمان در سخنرانی خود تأکید کرد، تا زمانی که نظام مبتنی بر ولایت فقیه در این مملکت وجود دارد و میان مردم نیز انسجام و اتحاد می‌باشد، هیچ آسیبی به کشور نخواهد رسید.

وی با اشاره به نقش حفظ انسجام ملی در این برهه از تاریخ انقلاب، گفت: پس از این اتفاق ضروری است تا ملت،‌ دولت و نیرو‌های دفاعی کشور همچون گذشته نسبت به سیاست‌های خارجی، داخلی، مسایل دفاعی و نظامی و... با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی عنوان کرد: دشمنان ایران از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز بارها کوشیده‌اند تا میان مردم، نیرو‌های نظامی و دولتی اختلاف بیندازند، اما امروز متوجه شده‌اند که مردم انقلابی ایران در کنار یکدیگر هستند و اقداماتشان هیچ ثمره‌ای نداشته‌ است.

وی با بیان این که دولتمردان آمریکایی حق دارند که بپرسند چرا مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، گفت: چنین شعاری تصمیم ملت بزرگ ایران در برابر ظلم و تجاوز است و کسی این شعار را به آنها تلقین نکرده است؛ مردم ایران در رابطه با دشمنی‌های آمریکا از کودتای 28 مرداد تا به امروز ناراحت هستند و حق دارند نسبت به سیاست‌های غلط آمریکا معترض باشند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه در قم افزود: آیاآمریکایی‌ها انتظار دارند مردم ایران برای دولتی که از روی ناو جنگی، موشکی به سوی یک هواپیمای مسافربری با 290 مسافر بدون دفاع، شلیک کرده و به جای عذرخواهی به مسؤولان این حادثه مدال افتخار داده است دعا کنند؟!!

وی با بیان این که مردم ایران با سیاست‌های اشتباه دولتمردان آمریکا دشمنی دارند، اظهار داشت: مردم مرگ‌ بر آمریکا می‌گویند تا دولتمردان آمریکایی متوجه اشتباهات خود شده و دست از خصومت بردارند وگرنه با مردم آمریکا خصومتی ندارند.

مسؤول کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات اربعین قم ابراز داشت: شعار مرگ، پیش از این نیز برای برخی از کشور‌های دیگر وجود داشت اما تغییر موضع و کنار گذاشتن سیاست‌های اشتباه و غلط آنها، منجر به حذف این شعار شد.

وی با بیان این که دخالت‌های آمریکا در مملکت ما به کرات اثبات شده است، خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر ترامپ نمونه‌ای از دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران است. کسی که کمترین اطلاعاتی در رابطه با تاریخ و جغرافیای منطقه ندارد و یا تجاهل می کند سخنی می‌گوید که تمام کشور‌های جهان به آن اعتراض می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی تصریح کرد: آمریکا پس از آن که متوجه شد که توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تلاش می‌کند تا تاریخ و جغرافیای کشورهای منطقه را تغییر دهد.

وی با تأکید بر این که آنها می‌خواهند مردم جهان را نسبت به ایران بدبین کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند، گفت: خدا را شاکریم که معدود کشور‌هایی هم که با مواضع ترامپ موافق هستند، خود نیز از ظالمان و جنایت کاران جهان به شمار می‌آیند.

وی افزود: کشورهایی از اظهارات ترامپ طرفداری می‌کنند که رهبران آنها سال‌ها است مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند. رژیم اشغالگر قدس نیز که در دنیا به عنوان تجاوزگر زبان‌زد است، یکی دیگر از طرفداران مواضع ترامپ به شمار می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی در پایان با قرائت آیه «یَآأَیُّهَاالَّذِینَءَامَنُوا إِن تَنصُرُواللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ‏»، بیان داشت: اگر ما به دنبال آن باشیم که بر اساس نظام اَتَم و أَحسن زندگی کنیم و از اوامر الهی تبعیت نماییم، خداوند متعال ما را یاری خواهد کرد و با وجود نظام الهی و تبعیت از ولایت فقیه هیچ کسی نمی‌تواند به ما آسیبی برساند./878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات