۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۳۲۱۸۴
نماینده مجلس:

برجام چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان داد

نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین دستاوردی که می توان از برجام گرفت، مشخص شدن چهره واقعی آمریکا در دنیا بود و بدعهدی آنها یک بار دیگر به جهانیان ثابت شد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی

علی منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه با دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی، ملت و نهادهای انقلابی، گفت: کینه توزی و دشمنی آمریکا از اوایل شکل گیری انقلاب اسلامی به وجود آمده است و دشمنی و توطئه های شوم آنها همچنان ادامه دارد زیرا آمریکایی ها با بنیان های انقلابی ایران اسلامی مشکل دارند.

وی با بیان اینکه دشمنی های آمریکایی ها با ایران اسلامی نمامی ندارد، افزود: یکی از دلایل دشمنی آنها از بین رفتن منافع رژیم ظالم شاه در کشور بود که تمامی برنامه ریزی های آنها با روی کار آمدن انقلاب بر باد رفت.

منصوری گفت: در مذاکرات گذشته ایران اسلامی به خوبی حقانیت خود را به دنیا ثابت کرد و در مقابل چهره واقعی آمریکایی ها نمایان شد و ایران اسلامی توانست آنها را ضعیف و ناتوان نشان دهد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اگر امروز می بینید کره شمالی در مقابل آمریکا تمام قد ایستاده و اروپا دیگر رابطه مطلوب گذشته را با آنها ندارد به دلیل نمایش چهره واقعی آمریکا توسط ایران است.

منصوری با تاکید براین که رییس جمهور امریکا فردی اقتصادی و مادی گرا است، بیان داشت: با دلارهای نفتی سعودی ها طبیعی است که آقای ترامپ تاریخ و جغرافیا را فراموش کند و نام خلیج همیشه فارس را تغییر دهد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که وظیفه مسؤولان اجرایی، مقامات، نخبگان درمواجه با این کینه توزی ها چیست، افزود: تمامی مسؤولان باید در کنار یکدیگر گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند و دربرابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مهم ترین درس ها و عبرت هایی که می شود از برجام و مذاکرات با امریکایی ها و غربی ها گرفت، تصریح کرد: مهم ترین دست آوردی که می توان از برجام گرفت، مشخص شدن چهره واقعی آمریکا دردنیا بود و بد عهدی آنها یک بار دیگر به جهانیان ثابت شد.

منصوری افزود: یکی دیگر از مزیت های برجام، دور شدن اروپایی ها از امریکا بود و تمامی ملت ها متوجه شدند نمی شود به مقامات آمریکایی اعتماد کرد.

وی گفت: آنها هرگاه بخواهند از برجام خارج شوند و در مسیر مبارزه قرار بگیرند ما نیز تمام قد دربرابر آنها ایستاده ایم و این موضوع در گذشته به آنها ثابت شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری درعرصه های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و سازندگی افتخارات بسیار بزرگی را نصیب ملت و نظام اسلامی کرده است، ادامه داد: با توجه به فرمایشات بنیان گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خدا است و اگر سپاه نبود کشور هم وجود نداشت.

منصوری در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و مردم نیز پشتیبان پاسداران شجاع انقلاب اسلامی هستند./842/ت302/ب1

ارسال نظرات