۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۳۲۱۸۲
آیت الله حیدری:

فاقدان بصیرت حل مشکلات کشور را در گرو مذاکره با کدخدا می دانند

آیت الله حیدری با اشاره به عصبانیت و احساس حقارت آمریکا از سپاه پاسداران، گفت: گروه سیاسی فاقد بصیرت امیدوار به آمریکا، اروپا و غرب بود تا از طریق مذاکره با کدخدا اختلافات و مشکلات حل و فصل شود.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه اهواز با اشاره به اراجیف رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: آمریکا از نفوذ پیوسته جمهوری اسلامی در منطقه به ویژه حضور مقتدرانه سپاه احساس وحشت کرده است و توجه به سخنرانی اخیر ترامپ آثار ترس را نشان می دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصبانیت و احساس حقارت آمریکا از سپاه پاسداران را حق طبیعی این کشور دانست و گفت: سپاه پاسداران خواب ها و نقشه های خطرناک آمریکا برای منطقه را به شکست کشاند چرا که در پروژه خاورمیانه بزرگ اضافه کردن لبنان، سوریه و عراق به رژیم صهیونیستی مدنظر بود تا از این طریق ایده شیطانی و تاریخی یهود «از نیل تا فرات» محقق شود.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: بیداری اسلامی و شکل گیری مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و لبنان رؤیاهای خیالی آمریکا را 180 درجه تغییر و درماندگی و ناتوانی را برای آنها به بار آورد از این رو با بافتن اراجیف علیه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران تلاش بر غلبه ترس خود دارند.

آیت الله حیدری به بدقولی و بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: چنین مسأله ای را رهبر معظم انقلاب بارها و سال ها پیش متذکر و واقعیت های امروزی را همچون کف دست می دیدند اما گروه سیاسی فاقد بصیرت امیدوار به آمریکا، اروپا و غرب بود تا از طریق مذاکره با کدخدا اختلافات و مشکلات حل و فصل شود.

وی با اشاره به خوش بینی های صورت گرفته به برجام عنوان کرد: رهبری بارها از عدم اعتماد به آمریکا و بن بست بودن چنین مذاکرتی سخن گفتند البته این بدعهدی بر وحدت و ائتلاف ملی و حرکت پشت سر رهبر انقلاب افزود./9456/پ202/ب1

ارسال نظرات