۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۳۲۱۶۸
مدیر حوزه علمیه کرمان:

ولایت داشتن مهم ترین رکن فرد حزب اللهی است

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با اشاره به این که حزب اللهی در دنیا به کسی می گویند که زیر پرچم اهل بیت باشد، گفت: ولایت داشتن مهم ترین رکن فرد حزب اللهی است.
حجت الاسلام حسین الله وردی مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان ظهر امروز در حوزه علمیه فاطمیه کرمان و در جمع طلاب، گفت: کتاب هایی همچون مفاتیح را طلاب قدر بدانند و سعی کنند این کتاب را همیشه بخوانند.

وی افزود: طلاب باید دعاهای هفته را همیشه بخوانند تا روز خود را با دعا آغاز کنند و دعای امام زمان(عج) شامل آن ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با بیان این که طلاب باید به دعاهای هفته بیشتر اهمیت دهند، ابراز داشت: حزب در لغت به معنای محکم بوده و خداوند در قرآن کریم بیان داشته کسی که در زیر پرچم حزب الله باشد، خداوند زندگی خوب و با استقامتی را برای آن اجرا می کند.

وی با اشاره به این که حزب اللهی در دنیا به کسی می گویند که زیر پرچم اهل بیت باشد، خاطرنشان کرد: ولایت داشتن مهم ترین رکن یک فرد حزب اللهی بوده و کسی که می خواهد در دنیا حزب اللهی باشد باید ولایت را قبول داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: یکی از مشکلات بعضی از افراد که مسؤولیتی را در جامعه دارند این است که به منافع شخصی خود بیشتر اهمیت می دهند و کاری را درست برای دیگران انجام نمی دهند.

وی با بیان این که یک فرد حزب اللهی منافع دین را بر منافع شخصی خود ترجیح می دهد، خاطرنشان کرد: طلاب در زندگی خود سعی کنند برای رفع مشکلات خود دعا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی در پایان گفت: سعی کنید در دنیا از دشمنانی همچون نفس و شهوت فرار کنید تا بتوانید با جسم و روح مناسب بندگی خدا کنید./9707/پ202/ب1

ارسال نظرات