۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۱۵۷
امام جمعه چالوس:

آمریکا امروز به کشوری منزوی در جهان تبدیل شده است

امام جمعه چالوس با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در برابر آمریکایی ها با عزت و اقتدار ایستاده اند، گفت: این ملت اجازه کوچکترین تحرک به آمریکایی ها را نخواهد داد و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهد ایستاد.
امام جمعه چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری، امام جمعه چالوس امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با محکوم کردن سخنان ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا، این سخنان را نشان دهنده اوج نفرت و کینه توزی آمریکایی ها نسبت به ملت ایران دانست.

وی با بیان این که آمریکایی ها دشمنی خود با ملت و نظام اسلامی را هر روز علنی تر می کنند، افزود: این بار رییس جمهور این کشور به طور علنی با توهین آشکار به ملت ایران ثابت کرد که آمریکایی ها همچنان دشمن درجه یک ملت ایران اسلامی هستند.

امام جمعه چالوس، سخنان ترامپ در خصوص حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم را مضحک و خنده دار توصیف کرد و گفت: در حالی رییس جمهور آمریکا این سخنان را علیه ایران اسلامی مطرح کرد که تسلیحات آمریکایی امروز در اختیار گروه های تروریستی مورد حمایت آنها در منطقه علیه مسلمانان به کار گرفته می شود.

حجت الاسلام راشدی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تررویسم در جهان یاد کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 17 هزار شهید ترور را در تاریخ این انقلاب به ثبت رسانده است، تصریح کرد: همه این ترورها از سوی گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکایی ها صورت گرفته است.

امام جمعه چالوس با تأکید براین که آمریکا باید به جنایت های خود در کشورهای جهان پایان دهد، گفت: امروز کارنامه آمریکایی ها مملو از جنایت، جنگ و خونریزی علیه ملت های مستقل و بی گناه جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا برای حفظ منافع نامشروع خود در نقاط مختلف جهان دست به هر گونه جنایتی دست خواهد زد، افزود: وضعیت اسف بار کشورهای مسلمان منطقه تنها گوشه ای از جنایت های آمریکایی ها در خاورمیانه برای حفظ منافع خود و رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریستم نیروهای نظامی خود را در کشورهای منطقه مستقر کردند، خاطرنشان کرد: هدف نهایی این حکومت جنایت کار و مستکبر سلطه بر ایران اسلامی که این رویا را با خود به گور خواهند برد.

امام جمعه چالوس با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در برابر آمریکایی ها با عزت و اقتدار ایستاده اند، افزود: این ملت اجازه کوچکترین تحرک به آمریکایی ها را نخواهند داد و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهند ایستاد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها از نقش آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ها و صحنه های منطقه ای و جهانی عصبانی است، خاطرنشان کرد: همه توان آمریکا در دهه های اخیر در مسیر انزوای جمهوری اسلامی ایران بود که علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های آنها، شاهد رشد و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف هستیم.

حجت الاسلام راشدی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی امروز به یک کشور قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، بیان داشت: امروز آمریکایی با همه ادعا و قدرت پوشالی که برای خود در جهان ساخته اند در برابر ملت ایران زانو زنده اند و تنها با ادبیات زشت و زننده سخن می گویند.

امام جمعه چالوس، ملت بزرگ ایران را مردمی همیشه در صحنه و هوشیار معرفی کرد و با بیان این که تحریم و تهدید های دشمن اثری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ در امتحان های بزرگ تری شرکت کرده و سربلند بیرون آمده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولتمردان آمریکایی باید بفهمند که نباید با ملت ایران با ادبیات تهدید سخن بگویند، تصریح کرد: این ملت با رشد و پیشرفت روز افزون خود در عرصه ها و صحنه های مختلف مشت محکمی بر دهان آمریکایی ها خواهند زد.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همه قدرت های زورگوی عالم را کنار خواهد زد و به آنچه آرمان غایی انقلاب اسلامی دست پیدا می کند، خاطرنشان کرد: غربی ها به ویژه آمریکایی ها باید بدانند که استکبار ستیزی و ظلم ستیزی شعار محوری ملت ایران است و هیچ گاه این شعار مهم در جامعه اسلامی کمرنگ نخواهد شد.

امام جمعه چالوس در ادامه سخنان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ و پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و با بیان این که تضعیف سپاه به معنای تضعیف انقلاب است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هر دستی که بخواهد بر علیه سپاه دراز شود قطع خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که اربده کشی های ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از شکست های تروریست های مورد حمایت آنها در برابر سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: امروز سپاه محور اصلی جبهه مقاومت در منطقه است و مقتدرانه در برابر تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود ایستاده است.

حجت الاسلام راشدی با بیان این که امروز هر ایرانی یک سپاهی است و این نیروی مقتدر مردمی در قلوب ملت ایران جای دارد، تصریح کرد: خدمات ارزشمندی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 38 سال اخیر به بخش های مختلف کشورمان ارائه کرده به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که امروز نیز سپاه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و نظامی در حال خدمت به اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز برای حفظ و حراست حریم آل الله به سوریه و عراق می روند و به شهادت می رسند تا اسلام و انقلاب حفظ بماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه بسیاری از نقشه ها و توطئه های آمریکا در منطقه را خنثی کرده است، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان است و اجازه توطئه افکنی و ایجاد بحران در منطقه را به دشمنان نخواهد داد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات