۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۳۲۱۵۶
امام جمعه موقت اهواز:

تصور مخالفت اروپایی ها با گفته های ترامپ ساده اندیشی است

امام جمعه موقت اهواز گفت: تصور مخالفت کشورهای اروپایی با گفته های ترامپ در عالم سیاست ساده اندیشی است؛ در چند ماه آینده موضع گیری های انگلستان، آلمان و فرانسه را در قبال ایران شاهد خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه اهواز در مسجد اعظم اهواز با بیان اینکه ترامپ بزرگترین قمارباز دنیا و صاحب قمارخانه های بزرگ آمریکا است، ابراز داشت: بزرگان و دانشمندان آمریکا به صراحت ترامپ را بیمار روانی و پایان دهنده دوران آمریکا می دانند؛ از این رو صرف وقت و هزینه برای چنین شخصی ارزش ندارد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دیوانه فرض کردن ترامپ ساده اندیشی محض است، افزود: این دیوانه حرف عقلای آمریکا، نظام سلطه و استراتژی استکبار را بیان می کند اما برخی ها با دیوانه خطاب کردن او به راحتی از حرف هایش رد می شوند حال آنکه چنین سخنانی باید دقیق مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به طرح کاتسا(مادر تحریم ها) و موافقت سنا و مجلس نمایندگان با ارائه آن از سوی ترامپ اظهار داشت: تصور مخالفت کشورهای اروپایی با گفته های ترامپ در عالم سیاست ساده اندیشی است؛ در چند ماه آینده موضع گیری های انگلیس، آلمان و فرانسه را در قبال ایران شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: ترامپ دیوانه عروسک خمیه شب بازی است که حرف های استکبار را تکرار می کند حال آنکه برخی سیاستمداران و سیاست مردان ما، امام راحل را قبول نداشته و خود را عاقل تر از امام حاضر و راحل تصور می کنند و برای نخستین بار لفظ کدخدا را در ادبیات سیاسی جمهوری اسلامی به کار برده و بر مذاکره تأکید کردند.

وی بیان داشت: مخالفان مذاکره و معتقدان به بی اعتمادی به آمریکا یک مشت دلواپس تنگ نظر و تنگ اندیش معرفی شدند حال آن که با امام محوری و توجه به توصیه های امام راحل و حاضر قدرتمند خواهیم شد نه اینکه از طریق مذاکره و نشست و برخواست قدرت را خواهان باشیم.

امام جمعه موقت اهواز توبه و استغفار برخی ها به دلیل تقویت نگاهی به غیر از نگاه رهبری و طرح ادبیات خارج از ادبیات امام راحل را خواستار شد و تصریح کرد: بازگشت به قدرت در گرو توجه ایمان به خدا، امام، امامت، اقتصاد مقاومتی و شهادت است؛ از این رو نباید در عرض رهبری و ولایت فقیه سخن گفته و برخلاف خط ولایت فقیه حرکت کنیم چرا که دشمن را شجاعتر خواهد کرد.

وی با اشاره به اظهار ناراحتی ترامپ از فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران اظهار داشت: شعار پرشور «هیهات منا الذله» بر سر زبان ایرانی ها است و به ترامپ می گوییم که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در ایران همیشگی خواهد بود و آرزوی از بین بردن آن را به گور خواهی برد./9456/پ202/ب1

ارسال نظرات