۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۲۱۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استفاده از سخنان و نظرات کارشناسان در تحکیم خانواده مهم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه ویژه در زمینه های مختلف برای تحکیم بخشیدن به کانون خانواده در برابر توطئه های دشمنان، گفت: باید از سخنان و تجربیات کارشناسان خانواده بهره مند شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدمیرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ائمه جمعه پنج استان همدان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان به میزبانی استان لرستان گفت: این همایش تا عصر 26 مهر ماه جاری ادامه دارد.

وی محورهای برگزاری همایش ائمه جمعه را که با عنوان تحکیم «کانون خانواده اسلامی» در حال برگزاری است، تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی، فرهنگ سازی و تقویت تعاملات اخلاقی، خانواده، مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: ارائه الگوی اسلامی خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب های اجتماعی و نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

وی با بیان اینکه از مسائل مهمی که در تحکیم خانواده باید مورد توجه قرار گیرد، تبیین ارزشهای اسلامی و مؤلفه های سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: با روشنگری باید کانون خانواده ها را در برابر توطئه های دشمن هوشیار ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: فرزند آوری و تربیت دینی فرزندان از دیگر محور های این همایش است که انتظار می رود در تریبون ها به صورت جدی به این مهم پرداخته شود.

وی در ادامه یادآور شد: در همایش ائمه جمعه که به میزبانی استان لرستان در حال برگزاری است، ۱۵ نفر از اساتید حوزه، دانشگاه و متخصصین امر خانواده به بحث و گفت و گو می پردازند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: نتایج این همایش از طریق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به سراسر کشور ارسال خواهد شد./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات