۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۲۱۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا:

آمریکا از قدرت و محبوبیت سپاه هراسان است

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه سپاه نیروی ولایت مدار و انقلابی است، گفت: سپاه از قدرت و محبوبیت سپاه هراسان است و حملات خود را برای تضعیف این نهاد انقلابی انجام می دهد.
تجمع اعتراضی طلاب به اظهارات ترامپ تجمع اعتراضی طلاب به اظهارات ترامپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه ارومیه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا، گفت: بوش پسر و دیگر رؤسای جمهور آمریکا با هدف تقابل با نظام اسلامی منطقه را به آشوب کشاندند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای انقلاب، آمریکا به دنبال کودتا و از میان بردن نظام اسلامی بود، تصریح کرد: کودتای نوژه، جنگ تحمیلی و غائله خلق کرد، عرب و دیگر اقوام کشور از توطئه های استکبار علیه نظام اسلامی بود، تحریم های دشمن علیه ایران از همان ابتدای انقلاب آغاز شد و اختصاص به امروز ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا با اشاره به کینه دیرینه آمریکا با انقلاب اسلامی، گفت: محور سخنان ریاست جمهوری آمریکا اجتماع جهانی برای مقابله با نظام اسلامی است، همین اجتماع در دوران دفاع مقدس با تحریم ایران اسلامی کار به جایی نبرد و انقلاب اسلامی توانست در این جنگ نیز سربلند بیرون آید.

وی با بیان اینکه تلاش آمریکا خلع سلاح موشکی ایران است، افزود: اعمال تحریم های جدید علیه ایران محور دیگر سخنان ترامپ بود، امروز می توان گفت هیچ تحریمی نیست که علیه ایران انجام نشده است، ما در جنگ تحمیلی با وجود این تحریم ها توانستیم در برابر جنگ تمام عیار استکبار علیه ایران بایستیم.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به قدرت موشکی نظام اسلامی، ادامه داد: امروز قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی می اندازد، برنامه دیگر دشمن تقابل و تضعیف قدرت موشکی ایران است که جنبه دفاعی دارد، دشمن هر تدبیر و توطئه ای که در منطقه داشته است به نتیجه نرسیده و این تدبیر نیز شکست خورده است.

وی با اشاره به عظمت وحی امام راحل، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) گفتند که به خدا قسم هیچ گاه نترسیدم و زمانی که در نجف بود با درس خارج ولایت فقیه بستر علمی نظام اسلامی را ترسیم کرد و برای تحقق این امر توان و تفکر بسیج را در نظر گرفت و در نهایت توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا سپاه را نیروی انقلابی، ولایت مدار و متعبد دانست و گفت: زمانی که هواپیما ربایی در کشور مشکلات امنیتی ایجاد کرده بود، سپاه با در دست گرفتن حفاظت هوایی کشور موفق عمل کرد و تا به امروز شاهد حتی یک مورد هواپیما ربایی در کشور نبودیم، امروز برخی به دنبال تضعیف سپاه هستند.

وی با اشاره به برکات نیروی انقلابی سپاه پاسدران، اذعان داشت: سپاه نیروی ولایت مدار و گوش به فرمان رهبری است که دشمن را خاک کرده است، امروز خلیج فارس محل ناامنی برای ناوهای آمریکایی است، عصبانیت آمریکا از سپاه به جهت حضور تأثیر گذار این نیروی انقلابی در منطقه است که امان دشمن را بریده است./854/پ202/ب1

ارسال نظرات