۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۲۱۱۶
مشاور وزیر آموزش و پرورش:

تربیت اعتقادی فرزندان مورد توجه والدین قرار گیرد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تربیتی با تأکید بر ضرورت تربیت نسلی پاک، مؤمن و انقلابی، گفت: در عرصه تربیت والدین ابتدا باید به تربیت اعتقادی و عبادی فرزندان توجه داشته باشند.
بهشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدجواد بهشتی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تربیتی، ظهر امروز در همایش ائمه جمعه استانهای همدان، ایلام، خوزستان و کرمانشاه که به میزبانی استان لرستان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تربیت صیحیح فرزندان گفت: در امر تربیت باید از آیات قران بهره مند شد.

وی عنوان داشت: باید فرزندانی صالح، سالم، با تقوا، مؤمن تربیت کرد، فرزندانی که آینده درخشانی داشته باشند و نام نیک از ما بر جای بگذارند.

حجت الاسلام بهشتی تأکید کرد: در امر تربیت خانواده ها باید به تربیت اعتقادی و عبادی فرزندان توجه داشته باشند، تربیتی که بر دیگر جوانان اثر مثبت بر جای گذارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ویژگی نسل ها عنوان کرد: نسلی پاک باید تربیت کرد و نحوه برخورد با مسؤولان، اعضای خانواده و رعایت حریم های خصوصی و اجتماعی را باید به فرزندان خود آموخت. 

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تربیتی با اشاره به آسیب شناسی خانواده گفت: رفیق بازی، دوست پنهان، خیانت مردان و زنان نسبت به هم که از عوامل مهم افزایش آمار طلاق است.

وی با تأکید بر ضرورت اشاره به مسائل مالی در خانواده گفت: جهیزیه و مهریه باید مورد توجه قرار گیرد و از جهیزیه های سنگین و مهریه زیاد دوری کرد.

حجت الاسلام بهشتی با بیان این که برای حل مشکلات خانواده و مقابله با آسیب های پیش روی نهاد خانواده باید به آیات قرآن رجوع کنیم، ابراز کرد: 600 آیه قرآن در این زمینه وجود دارد، قرآن سراسر حرف تازه و درس فراوانی برای ما است، با بهره مندی از این آیات باید سخنرانی های خود را محتوا بخشیم./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات