۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۱۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

وحدت و هوشیاری ملت ایران خنثی‌کننده توطئه‌های شوم دشمن است‌

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه وحدت و هوشیاری ملت ایران خنثی‌کننده توطئه‌های شوم دشمن است‌، گفت: ملت جامعه اسلامی باید در مسیر مقابله با نقشه های شوم دشمنان نظام و ارزش های انقلاب اسلامی با یکدیگر یک صدا باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه با وظیفه عمومی اقشار مختلف جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی، گفت: اقشار مختلف جامعه اسلامی، در مقابل دشمن یک وظیفه عام و یک وظیفه خاص دارند.

حجت الاسلام قربان پور بیان کرد: تمامی ملت اسلامی وظیفه دارند که در مقابل زیاده خواهی ها و سلطه گری های دشمن با قدرت و اقتدار ایستادگی کنند و مدافع اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه، جایگاه عمومی کشور و حاکمیت دینی دفاع باشند.

وحدت ملت جامعه اسلامی در مسیر مقابله با دشمن

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به روش های مختلف پشتیبانی ملت، از نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران می توانند با حضور در میادین، خیابان ها، مناسبات، پشتیبانی لفظی، حضور میدانی، مقاومت در موارد گوناگون نظامی، اقتصادی، سیاسی از اصل نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند.

حجت الاسلام قربان پور با تاکید بر اهمیت وجود وحدت در جامعه اسلامی، افزود: وحدت و هوشیاری ملت ایران خنثی‌کننده توطئه‌های شوم دشمن است‌ و ملت جامعه اسلامی باید در مسیر مقابله با نقشه های شوم دشمنان نظام و ارزش های انقلاب اسلامی با یکدیگر وحدت داشته و با هم یک صدا باشند و هر فرد باید در دایره فعالیت و زمینه تخصصی خود، باید به اصل نظام پایبند بوده و از آن دفاع کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به افزایش حمایت ملی از شعارهای اسلامی برای مقابله با دشمن اشاره کرد و افزود: هوشیاری ملت ایران اسلامی باید در زمینه های گوناگون اقتصادی و نظامی افزایش یافته و حمایت ملی از شعارهای اسلامی بیشتر شود.

حجت الاسلام قربان پور در رابطه با مذاکره مجدد با آمریکا در زمینه برجام نیز، گفت: باید در زمینه هایی که امکان قوت نظام وجود دارد، عقب نشینی نکرده و آن ها را مورد مذاکره مجدد قرار ندهیم تا جهت کلی نظام اسلامی را حفظ کرده و از بخش های خاص نظامی، غیرنظامی و حفاظتی پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به شرایط تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام، ابراز کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب شرایطی را برای برجام تبیین کردند و در نظام به کیفیت تصویب شد، ما نیز باید متعهدانه بر آن شرایط پافشاری کرده و اصل تعهد را رعایت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اقدام عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن، تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، باید پس از بر هم ریختگی اصل بر مبنا و شکست تعهدات آمریکا، با اقدامات به موقع در مقابل آنان ایستادگی کند.

آمریکا قابل اعتماد نیست

وی تاکید کرد: عزت جمهوری اسلامی ایران باید محفوظ بوده و روشن باشد تا با اقدامات مناسب در مقابل توطئه های دشمن عکس العمل نشان دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در رابطه با امکان اعتماد مجدد به آمریکا، گفت: آمریکا محل اعتماد نیست، زیرا آنان از دیرباز برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

حجت الاسلام قربان پور در پایان بیان کرد: ما تجربه تلخی از اعتماد به آمریکا داریم و باید به جزئیات معاهدات بین المللی توجه کنیم./842/ت302/ب1

ارسال نظرات