۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۳۲۰۷۹
مدیر مدرسه علمیه امام صادق ساوه:

خصومت و دشمنی در ذات سیاست‌مداران آمریکایی‌ است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساوه با بیان اینکه خصومت و دشمنی در ذات سیاست‌مداران آمریکایی‌ است، گفت: مقامات آمریکا نسبت به مردم جمهوری اسلامی ایران کینه توزی دارند و این دشمنی کاملا مشهود است.
خصومت و دشمنی

حجت الاسلام سید قدرت الله سعیدی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه به دلایل کینه توزی های مقامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران و نهاد های انقلابی، با بیان اینکه خصومت و دشمنی در ذات سیاست‌مداران آمریکایی‌ است، گفت: مقامات آمریکا نسبت به مردم  جمهوری اسلامی ایران کینه توزی دارند و این دشمنی کاملا مشهود است.

وظایف سیاسیون در مواجهه با کینه توزی های دشمن

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساوه اظهار داشت: امروز متجاوزین با استکبار، خود خواهی و شیطنت به همگان ثابت کردند که دارای ذاتی بد و ناپسند هستند و تاریخ نشانگر آن است که استکبار جهانی در همه حال با شیطان صفتی و ذات ناپسند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین اسلام  مخالفت کرده است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به پاسخ  وظیفه مسؤولان اجرایی، مقامات و نخبگان و سیاسیون درشرایط کنونی و درمواجهه با این کینه توزی ها، افزود: این کینه توزی ها نه تنها امروزی نیستند بلکه در آینده ای دور و نزدیک ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساوه اضافه کرد: در گذشته سیاست آمریکا نیاز به رییس جمهور اوباما داشت که درحال حاضر آمریکایی ها نیاز به ترامپ دارند و اگر صحبت ها و بحث هایی علیه ترامپ می شود دروغ و بازی های سیاسی است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به مهم ترین درس ها از عبرت هایی که می شود از برجام و مذاکرات با آمریکایی ها و غربی ها گرفت، بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مهم ترین درس این است که  نمی توان به آمریکایی ها و غربی ها اعتماد کرد و امروزه مسؤولان کشور باید با تمام وجود به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

انقلاب اسلامی سبب احیای موج بیداری در جهان شد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب احیای موج بیداری در جهان شد، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موج نیرومند بیداری در جهان برخاست.

وی اظهار داشت: تبعیت از فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پافشاری بر اصولی که امام راحل بر آنان تاکید داشتند وظیفه همگانی، به ویژه مسؤولان از صدر تا ذیل حکومت است.

حجت الاسلام سعیدی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها قدم اول را دردولت اوباما برداشتند و امتیازات خود را افزایش دادند و برای قدم دوم نیاز به یک فرد انسان ناتوان و ضعیف نیازمند بودند که امتیازات بعدی را گام به گام بگیرد و اصل نظام اسلامی را به هلاکت و نابودی برسانند.

نقش موثر سپاه در جمهوری اسلامی ایران

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساوه در ادامه به نقش موثر سپاه در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اعلام می کنیم سپاه نور چشم و عضو اصلی انقلاب است.

حجت الاسلام  سعیدی افزود: سپاه از ابتدای شکل گیری درعرصه های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و سازندگی افتخارات بسیار بزرگی را نصیب ملت و نظام اسلامی کرده است و سپاه محافظ تمامیت عرضی نظام است./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات