۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۵۳۲۰۵۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

تبلیغ، لازمه حفظ بهداشت روانی و اجتماعی است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با تأکید بر ضرورت حضور مبلغان در جامعه و حضور بین نوجوانان و جوانان، گفت: تبلیغ به موقع و مؤثر لازمه حفظ و تقویت بهداشت روانی و اجتماعی است.
تبلیغ دین

ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از تعامل و همکاری حوزه علمیه خواهران ازنا با آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و بیان داشت: تعامل حوزه و آموزش و پرورش امری مهم در راستای ارتقای فرهنگ و تربیت دینی دانش آموزان است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در نهادهای آموزشی افزود: فعالیت مبلغان لازمه ارتقا و حفظ بهداشت روانی و اجتماعی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا خاطرنشان کرد: در سایه فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در مدارس آموزش و پرورش و دیگر نهادهای آموزشی می توان این قشر را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

وی جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و تقویت اخلاق و معنویت را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که ضرورت حضور مبلغان به ویژه خواهران طلبه و مبلغ را در مدارس دخترانه بیشتر می کند.

اشکشی در ادامه بیان داشت: در راستای بصیرت بخشی و آگاه سازی خانواده ها برای تعامل با مراکز آموزشی در راستای تربیت صحیح و دینی دانش آموزان و هوشیاری در برابر آسیب های اجتماعی نشست های بصیرت بخشی با حضور مبلغان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نشست های بصیرت بخشی را تلاش در جهت تربیت نسلی مؤمن و انقلابی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا تبیین و نهادینه سازی فرامین اسلامی برای تحقق زندگی سرشار از نشاط و شادابی در کنار والدین و انتخاب دوستان سالم، تبیین سبک زندگی اسلامی و دوری از سبک زندگی غربی را از دیگر اهداف برگزاری نشست های بصیرتی عنوان کرد که در جمع دانش آموزان و والدین برگزار می شود./9459/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات