۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۰۵۱
امام جمعه پلدختر:

سپاه پاسداران با ارزش ترین نهاد انقلابی است

امام جمعه پلدختر گفت: سپاه با ارزش ترین نهاد انقلابی است و برای حفظ و تحقق آرمانهای انقلاب همواره حاضر در میدان بوده و خار چشم دشمنان است.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سپاه پاسداران را از با ارزش ترین نهادهای انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از مردم و برای مردم بوده و این ملت نیز قدردان زحمات سپاه پاسداران هستند و این نهاد انقلابی را دوست دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب نه تنها سپاه بلکه هر نهاد انقلابی را تهدید می کنند، افزود: تهدید آمریکا و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا به اراده و وحدت ملت ایران نه تنها خدشه ای وارد نمی کند بلکه موجب تقویت انسجام و وحدت بین مردم می شود.

امام جمعه پلدختر عنوان داشت: مواضع قاطعانه فرمانده سپاه انقلاب اسلامی، مقاومت و مجاهدات نهادهای نظامی و انتظامی همچون سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال فشار وارد کردن بر ایران اسلامی و تضعیف بنیه دفاعی کشور است.

حجت الاسلام سوری بیان داشت: از دیگر توطئه هایی که رییس جمهور آمریکا با بیان تهدیدات و فشارهای جدید علیه ایران به کار برده است، تضعیف جبهه مقاومت در منطقه است.

وی در ادامه عنوان کرد: در طول تاریخ ثابت شده است که توطئه های آمریکا همواره به ضرر خود این کشور تمام می شود و جمهوری اسلامی در برابر بی شرمی آمریکا ساکت نخواهد ماند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه ترامپ می گوید همه این وضیعت و شرایط فعلی آرامش قبل توفان است، تصریح کرد: یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا و فحاشی او به دور از اخلاق انسانی بوده و این سخنان ترامپ ذره ای از اراده ملت و مسؤولان را تضعیف نمی کند.

وی در ادامه تحریم های جدید آمریکا را نقض برجام اعلام کرد و یادآور شد: مسؤولان ما به موقع و مقتدرانه پاسخ دادند، برجام با مذاکره با آمریکا به نتیجه نخواهد رسید.

حجت الاسلام سوری بیان کرد: برجام درس های فراوانی به همراه داشت، توجه و تبعیت از فرمایشات رهبری و عمل به این فرمایشات، اعتماد نکردن به نیروهای خارجی به ویژه استکبار و آمریکای جهان خوار، تکیه بر توان داخل و بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های داخلی از جمله مهم ترین درس های برجام است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات