۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۳۲۰۴۳
مدیر حوزه علمیه هرسین:

آموزش و پرورش به دنبال تربيت دانش آموزانی مؤمن، ولايی و باسواد باشد

مدیر حوزه علمیه هرسین با اشاره به رسالت آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش باید به دنبال تربيت دانش آموزانی مؤمن، ولايی و باسواد باشد.
حجت الاسلام قدمی

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به نقش حوزه های علمیه به عنوان رهبران و مشاوران دینی در جامعه ابراز داشت: حوزه‌هاي علميه همواره به عنوان مشاوران ديني و فرهنگی در اجراي برنامه‌های تعليمی و تربيتي در جامعه نقش بسزایی دارند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین از تشکیل ستاد حوزه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خبر داد و  تصریح کرد: ستاد همكاری های حوزه و آموزش و پرورش با هدف گسترش و تعميق باور‌های اعتقادی و اخلاقی در بين دانش آموزان شكل گرفته است.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین در ادامه افزود: امروز مبلغان و طلاب با حضور و مشاركت خود در اجراي برنامه‌های دينی در مدارس تعمیق باورهای دینی را در بین دانش آموزان تحقق بخشيده اند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در همین راستا با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته طلاب حوزه علمیه هرسین برای اقامه نماز و بیان مسائل دینی در مدارس آموزش و پرورش حضور مستمر دارند.

حجت الاسلام قدمی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش تأکید کرد: آموزش و پرورش باید به دنبال تربيت دانش آموزانی مؤمن، ولايی و باسواد باشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین با بیان اینکه طلاب همواره نسبت به ترویج و اشاعه احکام دین جدیت لازم را دارند اظهار داشت: مبلغان و روحانیان با اجرای برنامه‌های محتوايی و اخلاق در تربيت دينی و بهبود شخصيت اخلاقی در بين دانش آموزان با تمام توان گام بر می ‌دارند.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین بیان داشت: حضور مبلغان و طلاب سبب اشاعه فرهنگ دينی در مدارس خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: در همین راستا حوزه علمیه هرسین با دعوت از مدارس متوسطه اول و دوم در راستای اشاعه فرهنگ دینی و آشنایی دانش آموزان با علوم حوزوی و طلاب هر هفته میزبان دانش آموزان مدارس شهرستان می باشد./8571/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات