۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۳۲۰۴۲
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز:

اظهارات سخیف ترامپ منجر به انزوای آمریکا شده است

حجت الاسلام انوری با بیان این‌که یاوه گویی های ترامپ موجب افزایش اتحاد ملت ایران و جبهه‌ حق شد، گفت: اظهارات سخیف ترامپ منجر به انزوای ایالات متحده آمریکا شده است.
حجت الاسلام محمد انوری، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد انوری، مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه تبریز عصر امروز در تجمع دانشگاهیان تبریز در اعتراض به مواضع خصمانه رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: اظهارات سخیف ترامپ منجر به انزوای ایالات متحده آمریکا شده است.

وی با بیان این‌که این یاوه گویی ها موجب افزایش اتحاد ملت ایران و جبهه‌ حق شد، خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی که ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند که خود با تجهیز داعش، القاعده و آل‌سعود در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، بحرین، یمن و میانمار، نسل کشی به راه انداخته است.

حجت الاسلام انوری با بیان این‌که جنابات آمریکا سبب کشته شدن خیل عظیمی از انسان‎‏های بی‌گناه شده است، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا ملت ایران را  تروریست می خواند، در حالی که خود حامی درجه یک تروریسم در منطقه بوده و حتی تروریست های تکفیری در عراق و سوریه را تجهیز کرده است.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز با بیان این‌که ملت ایران در دفاع از مظلومان یک قدم عقب‌نشینی نخواهد کرد، افزود: اظهارات ابلهانه و غیرعقلایی ترامپ این روزها مضحکه عام و خاص شده و کار به جایی رسیده که خلیج فارس را خلیج عربی می خواند، در حالی که مطابق اسناد تاریخی خلیج فارس همیشه با این عنوان شناخته شده است.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران با هیچ تهدید و تحریم دشمن دست از آرمان‌ها، اصول و اعتقادات خود بر نخواهد داشت، تصریح کرد: واضح است که دشمنان و استکبار جهانی به دنبال تضعیف انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند، غافل از این‌که ملت از بدو پیروزی انقلاب در سایه تحریم ها و تهدیدها به خودکفایی رسیده است.

حجت الاسلام انوری با اشاره به تخریب سپاه از سوی رسانه‌های وابسته به غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به یقین دستاوردهای دفاعی و موشکی سپاه تهدیدی برای موجودیت اسرانیل است، ملت نیز با تمام وجود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته حمایت خواهند کرد.

گفتنی است، در پایان این تجمع اعتراض آمیز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز قطعنامه‌ای صادر کردند و شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست»، «عهد شکستن عادت آمریکاست»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» سخنان سخیف ترامپ را محکوم کردند./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات