۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۳۲۰۳۱
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبرداد:

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «حیات پاکان» به صورت رایگان

نسخه الکترونیکی کتاب «حیات پاکان» به صورت رایگان در کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «حیات پاکان»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «حیات پاکان» اظهار داشت: مهم‌ترین عامل سعادت‌مندی در مسیر پر فراز و نشیب زندگی، شناخت «راه‌‌صحیح» است و گام نهادن در بیراهه سبب گمراهی و تباهی است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: شناخت «راه» از «بیراهه» چگونه ممکن است؟ گفتار و کردار پیشوایان معصوم ما، پرفروغ‌ترین چراغی است که فراراه انسان‌ها برافروخته شده و با پیروی از آنان رسیدن به سرمنزل مقصود حتمی است.

وی گفت: مجموعه «حیات پاکان» دربردارنده فرازهایی از سیره چهارده معصوم(ع) و به شکل داستان برای نوجوانان نوشته شده است.

پهلوانی به معرفی این کتاب پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مهدی محدثی و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب تهیه و به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: کتاب «حیات پاکان» با 415 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 35000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات