۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۰۲۱
رییس سابق سازمان بسیج حقوقدانان مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت اربعین برای رساندن صدای مظلومیت مسلمانان

اخوان فرد گفت: دوران گفتار درمانی به پایان رسیده و باید اقدام عملی صورت گیرد، گروه های جهادی در راهپیمایی بزرگ اربعین می توانند پیام مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش هم مسلکان در این مسیر مقدس برسانند.
اخوان فرد

مسعود اخوان فرد، عضو شورای عالی سازمان بسیج حقوقدانان  امروز در حاشیه برگزاری همایش بررسی فجایع ضد انسانی علیه مسلمانان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها برای حمایت از مسلمانان مظلوم به ویژه میانمار تأکید کرد.

وی افزود: نباید با غفلت از کنار موضوع کشتار مسلمانان بی پناه میانمار بگذریم، صدای این مظلومیت باید هر روز و در هر جمعی در جمهوری اسلامی ایران، منطقه و جهان با صدای رسا به گوش همه مسلمانان، آزادی خواهان و همه بشر برسد.

کارشناس ارشد مسائل حقوق بین الملل با بیان این که مسلمانان میانمار خانه و کاشانه خود را به بهانه های واهی از دست داده اند، اظهار داشت: ظرفیت های مهمی در جهان اسلام وجود دارد که باید از آن ها استفاده شود.

وی ادامه داد: سازمان کنفرانس اسلامی برای این موضوع است که باید ورود جدی در این مسأله داشته باشد، همچنین سازمان های همکاری بین مسلمانان و اتحادیه بین المجالس و سازمان های مدعی حقوق بشر در جهان باید در این راستا به وظیفه خود انجام دهند.

رییس سابق سازمان بسیج حقوقدانان با بیان این که باید شاهد حرکت جدی و اساسی مسؤولان برای رسیدگی به وضع مسلمانان مظلوم باشیم، ابراز داشت: در کنار این اقدامات، باید از فرمایشات و تدابیر رهبر معظم انقلاب بهره گیری کنیم و با فشار اقتصادی، سیاسی و حقوقی فعالیت عملی و اثرگذار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: دوران گفتار درمانی به پایان رسیده و باید اقدام عملی صورت گیرد، گروه های جهادی در راهپیمایی بزرگ اربعین می توانند پیام مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش هم مسلکان در این مسیر مقدس برسانند./1323/۲۰۲/ح

ارسال نظرات