۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۳۲۰۰۷
به همت اندیشکده سبک زندگی اسلامی؛

دهمین دوره سبک زندگی ویژه دانشجویان و طلاب برگزار می شود

دهمین دوره سبک زندگی ویژه دانشجویان و طلاب از سوی اندیشکده سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار می شود.
سبک زندگی اسلامی

علی همدانی، مسؤول اجرایی اندیشکده سبک زندگی اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه برای تدوین سبک زندگی اسلامی تمام جوانب زندگی را مورد بررسی قرار داده ایم، اظهار داشت: دوره ها را با این هدف گذاشتیم که نخبگان حوزوی و دانشگاهی علاقه مند به فعالیت در زمینه ی سبک زندگی اسلامی شناسایی و براساس تخصص خود در یک بخش ورود پیدا کنند و سبک زندگی اسلامی مأخوذ از قرآن کریم و منابع اسلامی را در قالب ها و گرایش های تخصصی پیاده سازی نمایند.

مسؤول اجرایی اندیشکده سبک زندگی اسلامی تهیه مقالات و فعالیت در هر کدام از حوزه ها را از جمله اهداف تعیین شده در برگزاری دهمین دوره سبک زندگی برشمرد و گفت: بلافاصله پس از پایان دوره فعالیت های تکمیلی جهت تهیه مقاله جامع در حوزه های تخصصی مورد توجه قرار می گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تفسیر المیزان و کتب آیت الله جوادی از جمله منابع مورد توجه در  تدوین محتوای دوره هستند، افزود: در این دوره مبانی سبک زندگی اسلامی تدریس و سپس افراد وارد سطح2 شده که در این سطح جهت ارائه مقاله آموزشهای لازم را خواهند دید.

همدانی بیان داشت: دهمین دوره سبک زندگی، ده جلسه ای «هفته ای یک تا دو جلسه» و از 29 مهرماه آغاز می شود که فردا آخرین مهلت نام نویسی برای خواهران و برادران علاقه مند است.

وی بیان داشت: علاقه‌ مندان جهت نام نویسی اولیه به نشانی www.style-life.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط نام نویسی حضوری به کانال تلگرام vorodi10@ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، دهمین دوره سبک زندگی ویژه دانشجویان، فارغ ‌التحصیلان و طلاب در اهواز از سوی اندیشکده سبک زندگی اسلامی خوزستان در حوزه‌ های فردی، خانوادگی و اجتماعی با رویکرد «تمدن اسلامی» با تدریس حجت ‌الاسلام حسین عباسی ‌اصل، پژوهشگر سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

اندیشکده سبک زندگی، در سال 91 با هدف تبیین، تدوین و ترویج «الگوی جامع زندگی» در افق 1408 تأسیس شد و از سال 92 در راستای دغدغه‌ های رهبر معظم انقلاب و پاسخ علمی و عملی به سؤالات وی در حوزه سبک زندگی فعالیت رسمی را آغاز کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات