۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۳۱۹۹۲
آیت الله موسوی اصفهانی:

ترس از استکبار سبب تقویت دشمن می شود/ برجام حجت را بر دلبستگان غرب تمام کرد

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: کسانی که به غرب دلبسته بودند بدانند معامله کردن با گرگ ضرربار است و برجام حجت را بر دلبستگان غرب تمام کرد.
آیت الله موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن محکوم کردن گستاخی های اخیر رییس جمهور آمریکا، گفت: اکثر مفاسدی که در دنیا انجام می شود چه مستقیم و چه غیر مستقیم عامل اصلی اش رژیم مستکبرانه آمریکا و اسرائیل غاصب است.

وی تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون آمریکا با ایران دشمنی کرده است و امام راحل در این باره می فرماید رابطه ایران با آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است.

مدیر حوزه علمیه همدان بیان داشت: آمریکا با تمام فعالیت های دشمنانه اش در عین حال به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  نمی تواند هیچ غلطی بکند و ترس از استکبار سبب تقویت دشمن می شود.

وی در ادامه افزود: دولت آمریکا و ایادی و مستشاران این کشور جلوی ملی شدن صنعت نفت را گرفتند، آمریکا قبل از انقلاب نیز به ملت ایران ظلم های فراوانی کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: معتقدم که آمریکا یکی از دشمنان تراز اول نه تنها کشورهای اسلامی بلکه دشمن اصلی انسان و انسانیت به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به بی اثر بودن مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ بیان داشت: مذاکرات ایران با آمریکا فایده ای برای کشور ایران نداشته و فقط سبب شده تا مردم جهان با چهره شیطانی آمریکا آشنا شوند.

مدیر حوزه علمیه همدان ادامه داد: مسؤولان و کسانی که به غرب و شیطان بزرگ دلبسته بودند بدانند که معامله کردن با گرگ ضرر بار است و برجام حجت را بر دلبستگان غرب تمام کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: رهبر معظم انقلاب چندین بار در سخنرانی ها عمومی و خصوصی تکرار کردند که من به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم و همچنین به آمریکا هیچ اعتمادی ندارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسؤولان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب عمل کنند، دشمنان انقلاب و اسلام فقط با انرژی هسته ای کار ندارند بلکه هدف اصلی آنها از بین بردن سپاه پاسداران که بازوی اصلی نظام به شمار می رود و ولایت فقیه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: ما باید با استفاده از امکانات و سرمایه های داخلی و با داشتن اتحاد ملی و ولایت مداری به پیشرفت برسیم و باید فکر مذاکره و معامله با امریکا را فراموش کنیم./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات