۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۱۹۸۴
امام جمعه امین شهر:

انقلاب اسلامی ایران جلوی منافع آمریکا ایستاده است

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران جلوی تمام منافع آمریکا ایستاد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، کشور آمریکا را در چشم جهانیان به کشوری خوار تبدیل کرد و نظام ایران به تمام جهانیان فهماند که کشور آمریکا کشوری بدعهد و منفعت طلب است.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: آمریکا همیشه دشمن ایران است و کسی نمی تواند این را انکار کند.

وی افزود: حسادت به انقلاب اسلامی ایران بالاترین سبب برای کینه توزی آمریکا به ایران است که همیشه از کشور ایران هراس دارد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که دنبال منفعت طلبی یکی از صفات مستکبران در دنیا بوده، اظهار داشت: کشور آمریکا همیشه در جهان به دنبال منفعت بوده و هر زمان احساس کرد که منافع او در کشور های دیگر به خطر است، با او دشمی می کند و فکر می کند که تمام منافع دنیا برای او هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی یکی دیگر از سبب هایی است که آمریکا از ایران کینه دارد و وقتی که مشاهد می کند کشور ایران روز به روز در حال پیشرفت انقلاب خود به دیگر کشورها است، حسادت و با او دشمنی می کند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران جلوی تمام منافع آمریکا ایستاد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران، کشور آمریکا را در چشم جهانیان به کشوری خوار تبدیل کرد و نظام ایران به تمام جهانیان فهماند که کشور آمریکا کشوری بدعهد و منفعت طلب است.

وی ابراز داشت: وظیفه تمام مردم و مسؤولان نظام در برابر دشمن این است که با صدایی واحد در مقابل دشمن بایستند و به دشمن اتحاد خود را نشان دهند که آمریکا دشمن اول انقلاب اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که بدعهدی آمریکا برای تمام افرادی که به دنبال مذاکره با آمریکا بودند، روشن شده، خاطرنشان کرد: برجام و بدعهدی آمریکا درس بزرگی برای تمام جهانیان به ویژه افراد داخل کشور بود که هیچ وقت نباید به کشور آمریکا اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: حفظ داشته های خود و اجرای تولید داخلی مهم ترین کاری است که می توانیم با اجرای آن ها در مقابل دشمن بایستیم تا به همه ثابت کنیم که انسان ها در دنیا برای زندگی نیازی به آمریکا ندارند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که با تکرار مذاکرات مخالف هستیم، خاطرنشان کرد: تحریم سپاه یا هسته ای همه بهانه ای برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان با اشاره به تعریف سپاه، گفت: سپاه پاسداران نهادی از نهادهای انقلاب اسلامی ایران و برخاسته از فرزندان نظام جمهوری برای دفاع کردن از ملت و ارزش های ایران و دفاع از مظلوم است./9707/ت302/ب1

ارسال نظرات