۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۳۱۹۸۰
حجت الاسلام ارجمند:

تحول و پیشرفت در آموزش و پژوهش رویکرد مدرسه علمیه امام خمینی است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به رویکرد این مدرسه علمیه در سال جدید، گفت: تحول و پیشرفت در آموزش و پژوهش رویکرد ما در سال جدیدتحصیلی است و در این راستا برنامه ریزی ها لازم صورت گرفته است.
حجج الاسلام قریشی و ارجمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جواد ارجمند مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از این مدرسه علمیه با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، از حضور وی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه از جمله فعالیت های صورت گرفته تشکیل گروه علمی شهید صدر بر اساس برنامه مدون علمی است، ادامه داد: همچنین برنامه ریزی لازم برای حضور فعال طلاب در جشنواره های علمی پژوهشی به ویژه جشنواره علامه حلی صورت گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به رویکرد این مدرسه علمیه در سال جدید، گفت: تحول و پیشرفت در آموزش و پژوهش رویکرد ما در سال جدید تحصیلی است و تا با انسجام آموزشی و پژوهشی به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی با تشریح اقدامات عمرانی صورت گرفته در مدرسه علمیه برای ایجاد فضای آموزشی و پژوهشی آرام برای پیشرفت و ترقی طلاب، خاطرنشان کرد: کتابخانه حوزه علمیه نیازمند حمایت های نماینده ولی فقیه برای تنظیم و تجهیز است.

حجت الاسلام ارجمند با اشاره به اقدامات رفاهی و تشویقی انجام شده، گفت: طرح های تشویقی با انگیزه ترغیب هر چه بیشتر طلاب به تحصیل و پژوهش و همچنین تقدیر از طلاب نمونه طرح ریزی و انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نیز با تأکید بر پیگری مسأله کتابخانه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه، ابراز داشت: ترقی و پیشرفت علمی طلاب از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه ریزی های انجام شده جای تقدیر دارد.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بازدید از بخش های مختلف این مدرسه علمیه در جریان اقدامات و تحولات صورت گرفته قرار گرفته و از آنها قدردانی کرد و تداوم آنها را خواستار شد./۸۵۴/پ202/ب1

ارسال نظرات